خبرگزاری کار ایران

سومین روزبازیهای اینچئون - کره جنوبی؛

روز طلایی کاروان ایران با درخشش بانوان تیراندازی / فوتبال از اینچئون دیپورت شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۰۳

سومین روز بازی های آسیایی در حالی با نخستین مدال طلای کاروان ایران و کسب دو مدال نقره تیمی تیراندازی همراه بود که فوتبال وداع عجیب و غیر منتظره ای با بازی های آسیایی داشت.

سومین روز بازی های آسیایی اینچئون با کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران همراه بود و قرار گرفتن کشورمان در رده نهم جدول مدال ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نجمه خدمتی در رشته تیراندازی موفق شد کاروان کشورمان را به نخستین و خوشرنگ ترین مدال بازی های آسیایی برساند و روز طلایی را برای ورزش ایران رقم بزند. نجمه خدمتی، نرجس امام قلی نژاد و الهه احمدی در تفنگ ۱۰ متر هم موفق شدند مدال نقره تیمی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند تا روز سوم بازی های آسیایی با کسب یک مدال طلا و دو نقره برای کشورمان به پایان برسد.

در رشته شنا جمال چاووشی فر در ۵۰ متر کرال پشت در بین ۲۶ شناگر این ماده در جایگاه چهاردهم قرار گرفت اما موفق شد رکورد ملی این ماده را جابجا کند.

در جودو محمد جمالی و جواد محجوب با وجود اینکه تا آستانه کسب مدال برنز پیش رفتند، اما در نهایت با شکست برابر حریفان مغولی و کره ای از گردونه رقابت های آسیایی کنار رفتند تا تیم ۵ نفره کشورمان بدون کسب مدال به کار خود در بازی های آسیایی اینچئون پایان دادند.

در وزنه برداری و دسته ۶۹ کیلوگرم، جابر بهروزی در یک ضرب با بالا بردن وزنه ۱۴۴ کیلوگرمی در جایگاه پنجم جدول ایستاد ولی در دو ضرب هر سه بار در بالابردن وزنه ناکام ماند تا از جدول مسابقات حذف شود.

در دوچرخه سواری ناطقی در ماده اومینیوم حذفی از گردونه رقابت ها حذف شد و دانشور در سرعت یازدهم شد.

در ووشو الهه منصوریان در رشته ساندا به نیمه نهایی رسید ولی خواهرش شهربانو در منهای ۶۰ کیلو به حریف چینی باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. همچنین حمیده برخور در ماده مالو فرم تای چی چوان با عنوان دهمی به کار خود پایان داد. ضمن اینکه فرشاد عربی قهرمان جهان در فرم نان چوان ننگون به عنوانی هشتمی دست یافت. علاوه بر این حمیدرضا لادور با پیروزی برابر حریفی از اردن به مرحله بعدی رقابت های ووشو بازی های آسیایی راه پیدا کرد.

در هندبال تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود مقابل تیم قدرتمند کویت به برتری دست یافت تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود. تیم کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل هنگ کنگگ به برتری رسیده بود.

در قایقرانی تیم روئینگ بانوان در ماده روئینگ سبک و چهار نفره دوپارو به عنوان تیم سوم از خط پایان گذشتند تا به فینال بازی های آسیایی راه یابند. در ماده قایقرانی روئینگ تک نفره عاقل حبیبیان به فینال این ماده راه یافت.

و تیم ملی فوتبال کشورمان از دور رقابت های فوتبال بازی های آسیایی کنار رفت. تیم کشورمان در این مسابقات به یک شکست مقابل ویتنام و یک تساوی برابر قرقیزستان دست یافت و با شکست یک بر صفر قرقیزستان مقابل ویتنام به کار خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی پایان داد تا فوتبال نخستین گروه دیپورتی از اینچئون باشد. کاروان کشورمان در حالی سومین روز بازی های آسیایی را با ۳ مدال به پایان می برد که در بازی های آسیایی گوانگژو دست یافته بود.

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در چهارمین روز بازی‌های آسیایی
کاروان ورزش ایران در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ - اینچئون در ۹ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان به مصاف حریفان آسیایی خود می‌رود. روز چهارم از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی فردا سه‌شنبه پیگیری می‌شود که برنامه ورزشکاران ایران در این روز به شرح زیر است:

تیراندازی:
حسین باقری، پوریا نوروزیان، مهدی جعفری پویا: تفنگ بادی ۱۰ متر مردان: ساعت ۹ مقدماتی و ساعت ۱۱:۴۵ فینال
شیوا فرح‌پور، بهاره جهان‌دار، مرضیه پرورش‌نیا: فینال تراپ زنان: ساعت ۹

تیروکمان:
امیر کاظم‌پور، اسماعیل عبادی، مجید غیبی و مجید کیان‌زاده: کامپوند انفرادی و تیمی مردان از ساعت ۱۰
کامپوند انفرادی و تیمی زنان از ساعت ۱۴:۳۰

ژیمناستیک:
انفرادی تمام اسباب فینال از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰

قایقرانی:
سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما: روئینگ دو نفره مردان، رپه شاژ از ساعت ۱۰
روئینگ ۴ نفره زنان، رپه شاژ از ساعت ۱۰:۴۰
روئینگ تک نفره، محسن شادی از ساعت ۱۰

دوچرخه‌سواری:
محمد رجبلو: اومنیوم یک کیلومتر از ساعت ۱۰:۲۰
محمد رجبلو: اومنیوم فلایینگ لپ از ساعت ۱۶:۴۸
محمد رجبلو: اومنیوم امتیازی از ساعت ۱۷:۳۸
یک‌چهارم‌ نهایی اسپرینت مردان از ۱۷:۰۸

ووشو:
هانیه رجبی: تالوی زنان چانگ چوان از ساعت ۱۱:۱۰
الهه منصوریان: مرحله نیمه نهایی ۵۲ کیلوگرم ساندای زنان، از ساعت ۱۹
محسن محمد سیفی: مرحله نیمه نهایی ۶۵ کیلوگرم ساندای مردان، از ساعت ۱۹:۴۰
سجاد عباسی: مرحله نیمه نهایی ۷۰ کیلوگرم ساندای مردان، از ساعت ۱۹:۴۰
حمیدرضا لادور: مرحله نیمه نهایی ۷۵ کیلوگرم ساندای مردان، از ساعت ۱۹:۴۰

جودو:
تیمی مقدماتی(تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف چین می‌رود) از ساعت ۱۴، نیمه نهایی ۱۶:۳۰، فینال ۲۰

شنا:
آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی: ۵۰ متر آزاد، دور مقدماتی از ساعت ۹، فینال از ۱۹:۰۵
آریا نسیمی شاد و مهدی انصاری: ۲۰۰ متر قورباغه، دور مقدماتی از ساعت ۹، فینال از ۱۹:۴۳

شمشیربازی:
محمد رضایی، طاهر عاشوری، علی یعقوبیان، صادق عابدی: تیمی اپه، مقدماتی از ساعت ۱۲، نیمه نهایی ساعت ۱۵، فینال ساعت ۱۹

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز