خبرگزاری کار ایران

در مراسم رونمایی نشریه صدای تولید مطرح شد

رکن اصلی هر فعالیت اقتصادی و تولیدی، رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۸۶

ابوالقاسم‌ شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران می گوید :امروز نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و معرفی تولیدکنندگان و همچنین ارتقای کیفیت تولیدات و معرفی محصولات به مردم بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم رونمایی شماره جدید ماهنامه صدای تولید و ویژه‌نامه پوشاک تهران با حضور ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، مرتضی بلوکی، معاون مطالعات، پژوهش‌ها و بازرگانی خبرگزاری ایلنا  و علی زادمهر خبرنگار ایلنا و سردبیر نشریه در محل اتحادیه پوشاک تهران برگزار شد.

ابوالقاسم‌ شیرازی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها و تشکر از فعالیت‌ها و حمایت‌های خبرگزاری ایلنا از تولید و فعالیت‌های کارگری به خصوص در حوزه پوشاک گفت: رکن اصلی هر فعالیت اقتصادی و تولیدی، رسانه است و امروز نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و معرفی تولیدکنندگان و همچنین ارتقا کیفیت تولیدات و معرفی محصولات به مردم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: امروز تولیدات محصولات ایرانی به خصوص در حوزه پوشاک رشد بسیار قابل قبولی پیدا کردند اما نیاز است که این محصولات معرفی شوند و کیفیت آن به گوش مردم برسد و این وظیفه بر عهده رسانه‌هاست و خوشبختانه خبرگزاری ایلنا در این زمینه تلاش‌های بسیار خوبی کرده است.

شیرازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مباحث اصلی در اقتصاد، تولید کالای ارزان باکیفیت و افزایش توان خرید مردم است، افزود: یکی از الزامات تولید کالای ارزان و باکیفیت این است که تولیدکنندگان بتوانند مواد اولیه خود را با قیمت مناسب تهیه کنند و هزینه‌های جانبی نیز کاهش پیدا کند و این امر بر عهده رسانه‌هاست که صدای تولیدکنندگان را در بحث مشکلاتی همچون مواد اولیه و هزینه‌های جانبی به گوش مسئولان دولتی برسانند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در بازارهای جهانی نیز حضور داشته باشیم و به رقابت بپردازیم باید به رسانه‌ها اهمیت بدهیم و رسانه‌ها نیز در معرفی محصولات داخلی به بازارهای خارجی نقش پررنگی دارند.

شیرازی کیفیت نشریه صدای تولید، ویژه‌نامه پوشاک تهران را خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: امیدوارم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با خبرگراری ایلنا صورت گرفته، انتشار این نشریه ادامه پیدا کند و از طریق این نشریه، فعالیت‌های اتحادیه پوشاک و تولیدکنندگان و فروشندگان این صنعت را به گوش مشتریان و فعالان صنف برسانیم.

مرتضی بلوکی نیز به نمایندگی از خبرگزاری (کار ایران) ایلنا نیز با تشکر از همکاری بخش‌های مختلف اتحادیه پوشاک و همچنین اعضای تحریریه این نشریه اظهار کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم تا با استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای و در قالب‌های مختلف، مشکلات تولیدکنندگان را به گوش مسئولان برسانیم و صدای تولیدکنندگان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز