خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نوروزی رئیس اتحادیه پوشاک تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۶۰۱

ابوالقاسم شیرازی با نگارش پیامی ضمن تحلیل وضعیت صنعت پوشاک کشور در سال گذشته، فرارسیدن سال 1401 را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا متن پیام نوروزی ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان  پوشاک تهران به شرح زیر است:

اقتصاد و تجارت کشور در کشاکش نبردی نابرابر با تحریم‌های ظالمانه استکباری دست و پنجه نرم می‌کرد که شیوع ویروس منحوس کرونا با آثار مخرب و تبعات سوء جهانی داخلی آن چالش‌هایی اساسی و بنیادی را در عرصه مدیریت و راهبرد جدال با دو تحول مانع‌تراش در توسعه، پیشرفت و بقای صنعت و تجارت نساجی و پوشاک نمایان ساخت و شرایطی سخت‌تر از گذشته و در پاره‌ای موارد با چشم‌اندازی غبارآلود را برای مدیران و متولیان این صنعت مواجه ساخت.

غیرت و تعصب غیورمردان ایران زمین که سابقه‌ای از مبارزات سهمگین و خروج پیروزمندانه از ابر بحران‌ها را در کارنامه و تاریخ و فرهنگ خویش دارند، همراه با بارقه شراره‌های امید در پهنای کشور، ترسیم آینده‌ای روشن همراه با امید را به ارمغان آورد. این اتحادیه افتخار دارد، با تشریک مساعی و همفکری و هم‌رأیی مجموعه مدیران و فعالان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و به اهتمام و همراهی دولتمردان تلاش‌های بی‌وقفه معمول شده در ساماندهی و انتظام توزیع عادلانه نسبی مواد اولیه را با تشکیل کارگروه بررسی و پیگیری مواد اولیه به نتیجه مطلوب برساند تا از تشدید و تزاید غیرمتعارف قیمت‌ها و به تبع آن بحران‌های ناشی از تعطیلی کارگاه‌ها و بیکاری کارگران و کمبود عرضه در سطح مطلوبی ممانعت نماید.

از جانب دیگر به لحاظ اهمیت ویژه تحقیق و پژوهش و ملازمه آن با نگرش توسعه‌ای در این صنعت تلاش‌های دو و چند جانبه‌ای با مراکز دانشگاهی و متخصصین اهل فن و اساتید به‌روز و دانش‌آموختگان ماهر در مجموعه این صنعت انجام و توفیق کسب مقام نخست در پژوهش و تحقیق را در مجموعه اتحادیه‌های کشور کسب نمودیم که این افتخار متعلق به تمامی اعضاء و مدیران این تشکل تعلق دارد.

علاوه بر این و در راستای راهبردهای کلان با پیگیری‌های متواتر و خستگی‌ناپذیر همت و عزم خویش را به انجام رویدادی فراگیر و واجد اهمیت ویژه در این صنعت معطوف که با برگزاری نمایشگاه تهران مدکس آثار و نتایج بسیار ارزشمندی را در اتصال کلیه حلقه‌های زنجیره این صنعت فراهم و به عنوان راهکاری مستدام در زمره برنامه‌های آن در تمامی ابعاد و حوزه‌ها می‌تواند کمک‌های شایانی را به عنوان مبنای ایجاد و توسعه خوشه‌ها جاری و ساری نماید.

در راستای اهداف کلان و برنامه‌های ساماندهی و ارتقاء این صنعت به لحاظ مغفول ماندن حرفه طراحی که در جایگاه و نقش مهمی در این صنعت برخوردارد نسبت به اتصال قانونی به رسته‌های صنفی و با اخذ کد آیسیک و ضمن هماهنگی و تبادل نظر و تشریک مساعی با کارگروه مد و لباس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش لازم در هویت‌دهی و حمایت از شاغلان این حرفه و رسته بعمل آمده است. از سوی دیگر نادیده انگاشتن لباس و مد در فرهنگ اجتماعی و اقتصادی ناممکن است.

در خاتمه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی امیدوار است تا سالی پر از برکت و روزی در انتظار مردم میهن عزیزمان باشد.

ابوالقاسم شیرازی – رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز