خبرگزاری کار ایران

تفریحات کیش را با کیشلندیار ارزان بخرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۰۸

تفریحات کیش یکی از اصلی ترین دلایل برای رزرو تور کیش است. زیرا در جزیره کیش تفریحات آبی و غیر آبی بسیار زیادی انجام می گیرد. اما خرید تفریحات کیش با تخفیف می تواند سفری شیرین تر را برای شما رقم بزند.

 

اما ارزان ترین تفریحات کیش را از چه سایتی خریداری کنیم؟ کدام سایت را می توان به عنوان مرجع تفریحات کیش و هتل کیش دانست؟ در ادامه همراه کیشلندیار باشید.

تفریحات کیش به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام مخاطبان مخصوص به خود را دارند. این تفریحات مهیج شامل کیبل اسکی، جت اسکی، پاراسل، شاتل و ... می شوند. اما تفریحات دیگری در جزیره کیش انجام می شوند که برای خانواده ها بهترین گزینه است. جنگ های شبانه کیش و کنسرت کیش از جمله این تفریحات هستند.

کنسرت های کیش 1400

کنسرت در کیش

کنسرت های کیش تا قبل از گسترده شدن واکسیانسیون کرونا، برگزار نمی شدند و دلیل آن هم ویروس منحوس کرونا بود. اما پس از این مورد پزشکی، کنسرت های کیش 1400 رونقی دوباره گرفتند. به گونه ای که کنسرت برخی از خوانندگان در کیش بارها و بارها به دلیل استقبال بالای تماشاگران تمدید شد.

کنسرت در کیش جزئی از تفریحات کیش به صورت خانوادگی محسوب می شود. از برترین کنسرت های کیش 1400 می توان به کنسرت محسن ابراهیم زاده، کنسرت بهنام بانی، کنسرت ایوان باند و ... اشاره نمود. مسلما یکی از بهترین سالن کنسرت ها در کیش، سالن کنسرت وی آی پی بولینگ مریم است که بیشتر خواننده ها ترجیح می دهند در این سالن، کنسرت های خود را برگزار نمایند.

ارزان ترین تفریحات کیش

ارزان ترین تفریحات کیش شاید مهیج نباشد، اما برای بیشتر افراد قابل رزرو و انجام دادن است. یکی از این تفریحات ارزان، دوچرخه سواری در کیش است. یکی دیگر از ارزان ترین تفریحات کیش، شترسواری می باشد. هرم مومیایی کیش از دیگر تفریحات ارزان کیش است که کمی مهیج می باشد. اما در قلعه وحشت کیش، سراسر  وجود شما را ترس، فرا خواهد گرفت.

تفریحات کیش را با کیشلندیار ارزان بخرید

تفریحات کیش با تخفیف

پس از این موارد، ارزان ترین تفریحات کیش شامل هاپ آن و هاپ آف کیش، رصد خانه تیتان کیش، شهر زیر زمینی کاریز کیش، ماساژ ویژه کیش و ... می شود. اما از ارزان ترین تفریحات مهیج کیش می توان به شاتل و بنانا، زورب بال، پینت بال، اتاق فرار، فرار تیمارستان 195 در منطقه سفین و ... اشاره نمود.

جنگ های شبانه کیش

یکی دیگر از تفریحات کیش با قیمت مناسب جنگ های شبانه در کیش است. جنگ های شبانه کیش جزئی از تفریحات خانوادگی به شمار می روند که 2 ساعت زمان دارند. اجرای استند آپ کمدی، آهنگ های شاد و نشاط آور، لیزر شو، تقدیم هدایایی برای یادبود و مسابقه از برنامه های روتین در جنگ های شبانه هستند.

اما در برخی جنگ های شبانه کیش برنامه ویژه ای اجرا می شود که سبب خاص بودن آن می شود. به عنوان مثال جنگ اکبر اقبالی یکی از با مزه ترین و خنده دار ترین جنگ های شبانه کیش است. پس از آن می توان به پرشین شو کیش و جنگ ستارگان رنگارنگ کیش اشاره نمود. البته شو های شبانه دیگری هم در جزیره کیش برگزار می شود که کیفیت بسیار پایینی دارند.

تفریحات کیش را با کیشلندیار ارزان بخرید

غواصی و تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش

شاید بتوان گفت تفریحات آبی کیش در دسته بهترین تفریحات کیش قرار می گیرند. چون هم بسیار مهیج هستند و هم از نظر تنوع بسیار زیاد هستند. اما این نوع تفریحات در کیش دارای تخفیف بسیار کمی بوده که هر کسی قدرت خرید بلیط تفریحات کیش را ندارد. ولی سایت کیشلندیار بر خلاف این موضوع، تمامی تفریحات کیش با تخفیف را عرضه می کند. زیرا سایت کیشلندیار تنها سایت معتبر در زمینه فروش تفریحات کیش است که مفتخر به دریافت گواهینامه از سازمان منطقه آزاد کیش شده است.

آیا هتلی در کیش وجود دارد که تفریحات ارائه دهد؟

بله، هتل های ساحلی کیش مانند هتل داریوش کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل ترنج کیش بیشتر تفریحات آبی کیش را ارائه می دهند که همین امر سبب شده در میان دیگر هتل های کیش سرآمد باشند. رزرو هتل های ذکر شده این امکان را به میهمانان می دهد تا از تفریحات دریایی کیش نهایت لذت را ببرند. جهت رزرو هتل در کیش می توانید با شماره 021،43000020 در ارتباط باشید تا کارشناسان کیشلندیار پاسخگوی شما باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز