خبرگزاری کار ایران

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۰۱۶

با جدیدترین و بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان در سال 2021 آشنا شوید و از لذت بازی فکری در یک دورهمی خانوادگی و دوستانه بهره مند شوید.

به نظر شما بهترین بازی فکری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد که شما را ترغیب کند، خودتان را درگیر آن بکنید؟! طبیعتا پاسخ خیلی از شما به این سوال، جذاب و سرگرم‌کننده بودن بازی فکری است. اما یک بازی فکری می‌تواند نقشی بیشتر از یک سرگرم‌کننده ایفا کند و باعث شود که مغزتان را به چالش بکشید و قدرت تفکرتان را بالا ببرید. هم‌چنین اگر به دنبال بازی‌ های فکری دورهمی هستید، باید روحیات و علاقه‌مندی‌های همبازی‌های خود را بشناسید و بر اساس آن، بهترین بازی فکری مورد نظرتان را خریداری کنید. در این مقاله چند مورد از بهترین بازی های فکری 2021 معرفی می‌شوند که می‌توانند شما را به بازی فکری مورد علاقه‌تان برسانند.

 

برای قرار گرفتن میان طیف وسیعی از بازی‌های فکری مختلف و خرید بازی فکری می‌توانید فروشگاه بازی فکری ذهن برتر را انتخاب کنید. در این فروشگاه انواع بازی‌های فکری شامل بازی‌‌ رومیزی یا بردگیم‌ها، بازی‌های دورهمی، بازی‌های کارتی و بازی‌های کودکان عرضه می‌شود.

پیش به سوی بهترین بازی فکری امسال!

در دوره و زمانه‌ای که همه باید در خانه بمانیم، یک بازی فکری خوب می‌تواند راهکار خوبی برای سرگرم شدن و لذت بردن از لحظات باشد. انتخاب یک بازی فکری مناسب می‌تواند اعضای خانواده از را از گوشی‌ها جدا کند و لذت انجام یک بازی دورهمی را برای همه هم کودکان و هم بزرگسالان به ارمغان بیاورد. برای انتخاب بهترین بازی های فکری ایرانی و خارجی برای کودکان و بزرگسالان باید به سلیقه همبازی‌ها، رده سنی آن‌ها، میزان حوصله آن‌ها برای انجام بازی‌های طولانی و برخی از موارد دیگر توجه کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید! حالا اگر آماده هستید، به سراغ بهترین بازی های فکری 2021 برویم!

بازی فکری استوژیت مناسب برای کودک و بزرگسال

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

بازی فکری استوژیت یک بازی فکری دورهمی است که خلاقانه است و می‌توان آن را گزینه مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی در نظر گرفت. این بازی فکری با ذهن‌خوانی ارتباط دارد و اگر بتوانید حدس بزنید که چه در سر همبازی‌هایتان می‌گذرد، برنده می‌شوید. بازی استوژیت دارای کارت‌هایی است که تصاویر فانتزی و جذابی روی آن‌ها نقش بسته است. اما این بازی چگونه به پیش می‌رود؟!

در هر نوبت بازی استوژیت، باید با استفاده از قدرت تخلیل و خلاقیت خود، شعری بخوانید، جمله کوتاهی بگوئید، آوازی بخوانید یا کارهای این چنینی انجام دهد تا بقیه بازیکنان متوجه شوند که چه کارتی در دست شماست. طبیعتا هر چقدر بازیکنان شناخت بهتری از یکدیگر داشته باشند، می‌توانند حدس‌های بهتری داشته باشند.

بازی استوژیت که می‌توان آن را جزء بهترین بازی های فکری 2021 به حساب آورد، محدودیت سنی خاصی ندارد. همه افرادی که بیشتر از 8 سال سن دارند، می‌توانند از انجام این بازی لذت ببرند. این بازی فکری هم برای کودک و هم بزرگسال مناسب است.

بازی فکری سکونت در مریخ

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

بازی سکونت در مریخ یا Terrafroming Mars یک بازی فکری است که شما حدود 400 سال بعد و در سیاره مریخ پرتاب می‌کند! این بازی در سال 2400 میلادی می‌گذرد و شما به عنوان بازیکن بازی به همراه بازیکنان دیگر به مریخ عزیمت می‌کنید تا این سیاره را برای سکونت زمینی‌ها آماده کنید. این‌جاست که رقابت شروع می‌شود!

سه پارامتر مختلف در سیاره مریخ در این بازی وجود دارند که می‌توانید به روش‌های مختلف آن‌ها را تغییر دهید. این سه پارامتر عبارت هستند از: دما، اکسیژن و تعداد اقیانوس‌های سطح مریخ. پایان یافتن بازی به این سه پارامتر بستگی دارد. هر موقع که این پارامترها به حد ایده‌آل خود برسند، بازی تمام می‌شود. برنده بازی کسی که توانسته باشد در طول بازی بیشترین امتیازها را برای خود جمع کند.

بازی فکری جالیز

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

بازی فکری جالیز را می‌توان یکی از بهترین بازی های فکری ایرانی 2021 در نظر گرفت. اگر با بازی پرطرفدار Bohnanza را بشناسید، این بازی برایتان غریبه نیست. چون جالیز بر اساس بازی فکری Bohnanza طراحی شده است و در دسته بازی های فکری استراتژیک اقتصادی قرار می‌گیرد. اما داستان این بازی چیست؟ در این بازی فکری، امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید با استفاده از آن‌ها محصولات کشاورزی خوبی را به عمل آورید، آن‌ها را به موقع برداشت کنید و به فروش برسانید. این بازی یعنی یک کشاورزی و معامله تمام عیار!

اسم جالیز این بازی فکری اشاره به این دارد که هر کدام از بازیکنان، جالیزهای خود را دارند و تلاش می‌کنند که با فروش محصولات خود یا معاملات محصولاتشان با محصولات بازیکنان دیگر، درآمد بیشتری کسب کنند و برنده بازی شوند. این بازی می‌تواند مهارت شما را در تعامل با دیگران بالاتر ببرد و قدرت مذاکره‌تان را افزایش دهد.

بازی فکری اسپلندور

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

یکی دیگر از بهترین بازی های فکری دورهمی 2021 بازی اسپلندور است که بین علاقه‌مندان به بازی‌ های فکری رومیزی یا بردگیم‌ها، محبوبیت زیادی دارد. در این بازی، نقش یک تاجر ثروتمند را ایفا می‌کنید که با تاجران دیگر بازی رقابت می‌کنید و ثروت بیشتری را کسب می‌کنید. طلا و جواهرات و سنگ‌های زینتی از دارایی‌هایی هستند که با خرید و فروش آن‌ها، خود را در بازی ثروتمندتر و قدرتمندتر می‌کنید.

اگر بتوانید امتیازات بیشتر در این بازی به دست بیاورید، منابع خود را به خوبی مدیریت کنید و برنامه‌های استراتژیک خود را به خوبی اجرا کنید، برنده این بازی می‌شوید. اسپلندور علاوه بر سرگرم کردن بازیکنان، قدرت تفکر استراتژیک آن‌ها را بالا می‌برد و ریسک‌پذیری شما را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید استراتژی‌های خود را عملیاتی کنید، اسپلندور به عنوان یکی از بهترین بازی های فکری 2021 شما را به هدفتان می‌رساند.

 

بازی فکری Root یا ریشه

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

آخرین بازی از فهرست بهترین بازی های فکری 2021 ، یک بردگیم به نام Root است. در این بازی فکری، با یک جنگل بزرگ رو‌به‌رو هستید که در آن، 4 حیوان، رهبری 4 جناح را در جنگل بر عهده دارند. هر کدام از این حیوانات می‌خواهند سلطه جنگل را در دست بگیرند اما هر کدام از آن‌ها روش‌های متفاوتی را در پیش می‌گیرند. هر دور از این بازی شامل صبح، روز و شب است و زمانی که این مراحل را به ترتیب پشت سر گذاشتید، نوبتتان به پایان می رسد.

بازی فکری Root، شما را به عنوان بازیکن هر بار با شخصیتی جدیدی روبه‌رو می‌کند. هر چقدر که بیشتر جزئیات شخصیت‌ها را بشناسید، درک بهتری از جناح آن شخصیت و حرکات آینده آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای این که ریشه‌های مغزتان را قلقلک دهید، بازی ریشه را فراموش نکنید!

 

 

 

بازی فکری مونوپولی

 

بهترین بازی های فکری کودکان و بزرگسالان 2021 کدامند؟

بازی فکری مونوپولی که آن را روپولی و ایروپولی هم صدا می‌زنند، یک بازی فکری تخته‌ای است که در آن، بازیکنان برای حرکت در بازی، تاس می‌ریزند و شانس خود را با 6 وجه تاس محک می‌زنند. بازی مونوپولی، بازی خرید و فروش املاک و تجارت کردن است. در این بازی با خرید ملک، بازی‌تان را گسترش می‌دهید و حریفانتان را در کمال ناجوانمردی به نابودی مالی می‌کشانید!

در بازی مونوپولی نمی‌توانید ساخت و ساز بی‌رویه داشته باشید. بازی فکری مونوپولی یکی از بازی‌های فکری است که می‌تواند مهارت‌های اقتصادی و مالی کودکانتان را بهبود دهد و آن‌ها را برای حل مسائل واقعی زندگی در آینده یاری کند. برای موفقیت در این بازی، باید نحوه بازی مونوپولی و قوانین موجود در بازی را به خوبی بیاموزید تا به مشکل برنخورید.

 

سخن آخر

برای این‌که بهترین بازی فکری مورد نظرتان را از بین طیف گسترده‌ای از بازی‌ های فکری پیدا کنید، باید تکلیف خود را با بازی مورد نظرتان مشخص کنید و ببینید که از یک بازی فکری خوب دقیقا چه توقعاتی دارید؟! پس از تعیین معیارهای خود می‌توانید به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی بازی فکری که به صورت تخصصی به فروش بازی های فکری کودکان و بزرگسالان می پردازد یعنی فروشگاه فروشگاه بازی فکری ذهن برتر به آدرس zehne-bartar.ir مراجعه کنید و بازی مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز