خبرگزاری کار ایران

آن آکادمی، بنیان‌گذار نسل سوم آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۷۷

امروزه که تکنولوژی عضو جدایی ناپذیر زندگی روزمره است، وجود پلتفرمی که بتوان در آن تمام آموزش‌های لازم برای پیشرفت در کسب و کار و ارتقای جایگاه شغلی در هر زمان و هر مکان را به‌صورت آنلاین و البته کارآمد دریافت نمود، قطعاً برای خیلی‌ها سودمند خواهد بود

در گذشته کلاس‌های درس در چهارچوب تخته‌سیاه، گچ، میز و نیمکت‌هایی که ردیف به ردیف در کنار هم چیده شده بودند برگزار می‌شد. دانش‌آموزان و معلمان مقید بودند تا طبق یک برنامه‌ی زمان‌بندی شده سر کلاس حاضر شوند و به تبادل اطلاعات بپردازند. اما رفته رفته و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، تغییرات اساسی در نوع آموزش و کلاس‌های درس ایجاد شد. آموزش مجازی و آنلاین با سرعت قابل توجهی به جریان افتاد و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده شد. انعطاف‌پذیری بالای کلاس‌های مجازی و عدم محدودیت در زمان و مکان‌ آن‌ها باعث شده بود تا افراد زیادی راغب به شرکت در این کلاس‌ها شوند. این روزها و به‌ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، همه‌جا صحبت از دوره‌های آموزش مجازی است و کلاس‌های درس آنلاین به‌شدت محبوب و همه‌گیر شده‌اند. طوری‌که همه روزه بر تعداد شرکت‌ها و آموزشگاه‌هایی که دوره‌های آموزش آنلاین ارائه می‌دهند افزوده می‌شود.

اما با این همه، از آنجایی‌که در آموزش به روش مدرن و آنلاین، مدرسان کنترل کمتری روی شاگردان خود دارند، شاید خروجی این کلاس‌ها چندان جالب نباشد و نتایج دلخواه حاصل نشود. از همین رو، برگزارکنندگان کلاس‌های مجازی همواره به‌دنبال یافتن روش‌هایی هستند تا بتوانند به کمک آن‌ها بر کیفیت کلاس‌هایشان بیافزایند و سطح علمی کلاس‌ها را بالاتر ببرند. آن آکادمی، به‌عنوان مرجع آموزش دوره‌های تخصصی آنلاین در همین راستا و برای نخستین بار در ایران از یک طرح نوین آموزشی تحت عنوان ۱۰۰٪  یا نسل سوم آموزش، در مجموعه‌ی خود رونمایی کرده است. در ادامه راجع به جزئیات این طرح فوق‌العاده‌ی آموزشی بیش‌تر صحبت خواهیم کرد.

آن آکادمی، بنیان‌گذار نسل سوم آموزش

شعار نسل سوم آموزش: بیشتر یاد بگیر، کمتر هزینه کن!

از آنجایی‌که رسالت اصلی آن آکادمی، صرفاً ارائه‌ی آموزش‌های کارآمد و مفید می‌باشد، در طرح ۱۰۰٪  یا نسل سوم آموزش، شرایطی برای دانش‌پذیران فراهم شده تا در صورت امکان از خدمات آموزشی مجموعه به صورت رایگان و یا با تخفیف استفاده کنند. اما به چه صورت؟

هر داوطلب، در ابتدا با ۱۰٪ از مبلغ کل شهریه در دوره‌ی مورد نظرش در سایت آن آکادمی، ثبت‌نام می‌کند و در کلاس‌های آنلاین حاضر می‌شود. در پایان هر هفته، اساتید آموزشی به‌واسطه‌ی ارزیابی‌های متریکی که انجام می‌دهند، سطح آگاهی دانش‌پذیران خود را می‌سنجند. هرکدام از فراگیران که در این ارزیابی‌ها بالاترین امتیاز را کسب کنند، ۱۰٪ از کل شهریه‌ی ثبت‌نامی در هفته به آن‌ها عودت داده خواهد شد. برای مثال اگر هزینه‌ی ثبت‌نام در یک دوره‌ی ۱۰ هفته‌ای ۶ میلیون تومان و به ازای هر هفته ۶۰۰ هزار تومان باشد، فراگیر با هر بار کسب امتیاز برتر در ارزیابی‌ها می‌تواند ۶۰۰ هزار تومان از مبلغ شهریه را بازپس گیرد. در نهایت اگر داوطلبی این توانایی را داشته باشد تا در تمامی جلسات بالاترین امتیاز را کسب کند، ۱۰۰٪ شهریه به او بازگشت داده خواهد شد و این به معنای دریافت یک دوره‌ی کامل تخصصی به‌صورت رایگان می‌باشد.

آن آکادمی، بنیان‌گذار نسل سوم آموزش

اندر مزایای طرح ۱۰۰٪ (نسل سوم آموزش)

آقای نوید رضا جهان وش بنیان‌گذار طرح ۱۰۰٪  یا نسل سوم آموزش در آن آکادمی معتقد است که برگزاری این طرح جدید، چند اتفاق خوشایند را هم برای دانشجو و هم برای استاد رقم خواهد زد:

  • اول اینکه هر یک از افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های مجازی برای آنکه بالاترین امتیاز را کسب کنند، دائماً در تکاپو و رقابت با یکدیگر هستند و با جدیت تمام کلاس‌ها را دنبال خواهند کرد. ایجاد فضای رقابتی سالم در کلاس‌ها موجب خواهد شد تا سطح علمی دانش‌پذیران بالاتر برود.
  • از سوی دیگر، به‌واسطه‌ی این حس رقابتی که در میان فراگیران به‌وجود آمده است، اساتید هم ملزم به این خواهند شد که خیلی حرفه‌ای‌تر عمل کنند و فرآیند علمی قوی‌تری را در کلاس‌هایشان پیاده‌سازی کنند.
  • به واسطه اجرای این فرآیند، تعامل بین استاد و دانش پذیر بیشتر خواهد شد.
  • با توجه به اینکه بخشی از امتیازات، فعالیتهای کلاسی است، دانش‌پذیران بیش از پیش در کلاسها حضور خواهند اشت.

پس به جرات می‌توان گفت که شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین آن آکادمی چه از لحظ علمی و چه از لحاظ اقتصادی هم به نفع مدرسان و هم به نفع دانش‌پذیران خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تخصصی آن آکادمی و شرکت در طرح نوین آموزشی ۱۰۰٪ ، همین حالا وارد سامانه با آدرس onacademy24.com شده و اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان آن آکادمی در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

مجموعه‌ی آموزشی آن آکادمی با مدیریت آقای نویدرضا جهان‌وش، در پی آن است که با ارائه‌ی آموزش‌های منحصر به فرد و کاربردی در قالب کارگاه‌های تئوری و عملی آنلاین، فرصت‌های شغلی را به گونه‌ای تقویت کند که منجر به نوآوری، رشد و توانمندسازی در حوزه‌ی کسب و کار گردد. در ضمن، به‌منظور بهبود عملکرد و ارائه‌ی خدمات باکیفیت توسط تیم کاری آن آکادمی، نظرات و انتقادات دانش‌پذیران در رابطه با دوره‌های آموزشی برگزار شده و نحوه‌ی پیگیری تیم پشتیبانی، به‌طور منظم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز