خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب وکار MBA ماستریخت هلند در ایران

کد خبر : ۵۷۷۲۲۷

هادی سیّاری، رئیس انجمن کسب و کار ایران، از برگزاری دومین دوره معتبر بین المللی کارشناسی ارشد مدیریت کسب وکارMBA ماستریخت هلند در ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا ، هادی سیّاری در نشست کارآفرینان  ، با بیان اینکه بایستی برای کسب و کارهای ایرانی راهبران و مدیرانی را پرورش داد که توانایی  رهبری و مدیریت تغییرات را داشته باشند از برگزاری دومین دوره معتبر بین المللی کارشناسی ارشد MBA ماستریخت هلند در ایران خبر داد.  وی اظهار داشت مدرسه عالی کسب و کار ماستریخت که یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز مدیریت در کلاس جهانی است ،توسط بزرگترین مراکز جهانی اعتبار سنجی نظیر ACBSP , AMBA IACBE  ATHEA, و ….  اعتباربخشی گردیده  است  و هم اکنون دوره بین المللی کارشناسی ارشد MBA ماستریخت  برای دومین بار در ایران و به همت اندیشه ماهان  ( سازمان فنی و حرفه ای کشور)  با نظارت علمی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان برگزار می گردد.

هادی سیاری افزود: مخاطبین این دوره معتبر بین المللی ، مدیران عالی ؛ کارآفرینان و پیشتازان کسب و کار می باشند که ضمن تمایل به ادامه تحصیل در یک بستر بین المللی، در نظر دارند مهارتهای مدیریتی ورهبری خود را مطابق با استانداردهای بین المللی ارتقاء دهند. در این دوره مدیران دارای رزومه حرفه ای با آخرین متدها و الگوهای مدیریتی آشنا شده و با مطالعه بر روی کسب و کارها و سازمان های بین المللی، برای هدایت و راهبردی کسب و کار یا سازمان خود مجهز به نگرش جهانی می شوند.

وی در ادامه اظهار داشت : متدولوژی این دوره بر اساس به روز ترین استانداردهای جهانی و  با استراتژی حل مسائل شخصی داوطلبان دوره با نگاهی کاربردی مهارتی و مهارت محور  طراحی گشته است .

برگزاری دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب وکار MBA ماستریخت هلند در ایران

همچنین در این نشست ؛ محسن مهذب مدیر روابط بین الملل اندیشه ماهان  با اعلام آغاز ثبت نام دومین دوره کارشناسی ارشد MBA هلند در ایران اظهار داشت که از مزایای این دوره ویژه بین المللی می توان به اعطای پذیرش رسمی آن مرکز و دریافت ریزنمرات و مدرک کارشناسی ارشد ماستریخت و امکان حضور در ماستریخت هلند وگستره وسیعی از همکاران بین المللی رسمی ماستریخت در دنیای بین الملل اشاره کرد. وجه تمایز ویژه این دوره ،حضور مدیران عالی در این دوره بین المللی است که امکان گسترش روابط کسب و کار برای متقاضیان و شکل گیری یک شبکه ارتباطی کسب و کار میان آنان است.وی ادامه داد دوره بین المللی MBA هلند نیاز به مدرک زبان ندارد اما لزوم تسلط به زبان انگلیسی جزو نیازهای اصلی حضور در دوره است.همچنین از مزایای این دوره بین المللی در ایران عدم صرف هزینه های سرسام آور اقامت و زندگی در اروپا است. مهمترین موضوعی که باید به آن اشاره کرد حضور اساتید برجسته و برند بین المللی در این دوره است.

مهذب گفت : شروع دوره  February2018  (بهمن ۱۳۹۶) است که به دلیل استقبال بی نظیر از این دوره و ظرفیت محدود اولویت با متقاضیانی است که زودتر به مصاحبه با ماستریخت معرفی گردند.

تیم مشاوره تخصصی دپارتمان بین المللی به تمام سوالات مخاطبین پاسخگو میباشد.

مدیران محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اندیشه ماهان به شماره ۸۸۴۰۱۳۱۳ تماس حاصل  نموده و یا به آدرس اینترنتی msm.mahanbs.com  مراجعه نمایند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز