خبرگزاری کار ایران

حسام حسینی کارشناس فروش و مدیرعامل ایران استیل ؛

حرکت ملی، باحمایت دولت می‌تواند ایران را آباد کند/ مبلمان ایران استیل یکی از برندهای شاخص و قدیمی ایران محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۸۶

یکی از رویکردهای اصلی ما بومی سازی کالاهای وارداتی که مشتریان برای خرید آن تقاضا داشتند است

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسام حسینی کارشناس فروش و مدیرعامل ایران استیل  درباره وضعیت انقلاب صنعتی و پیوند آن با صنعت گفت: هر زمانی که نام صنعت به گوش ما می‌رسد به یاد انقلاب صنعتی می‌افتیم. مهمترین مساله در انقلاب صنعتی نیاز شدید به نیروی کار بوده است که باعث شده تا مهاجرت افراد روستایی به شهرها افزایش یابد.

حسام حسینی ادامه داد: بعد از انقلاب ایران با وجود تحریم‌ها و جنگ باعث شد تا به سمت استقلال در صنعت برویم و به دلیل همین مساله پیشرفت‌های بزرگی در صنعت ایران ایجاد شد که از جمله آنها می‌توان به کسب رتبه اول پزشکی هسته‌ای در غرب آسیا پیشرفت‌های گسترده‌ در زمینه الکترونیک، کسب رتبه 12 نانوتکنولوژی و پرتاب ماهواره بر امید اشاره داشت.

مدیرعامل شرکت ایران استیل با اشاره به مشکلات موجود در صنعت ایران گفت: هزینه بالای نرخ‌های سود بانکی، رشد صعودی قیمت‌ها، عدم حمایت از اتحادیه‌های صنفی، بالا بودن هزینه‌های مالیاتی، عدم وجود نیروی انسانی دلسوز، دانش پایین مدیران و واردات کالا به خصوص کالاهای دارای نمونه داخلی باعث شده‌اند تا صنعت ایران درگیر مشکلات گسترده و جدی باشند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل، حضور فعال بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها است که می‌تواند تاثیر بزرگی در صنعت ایران د اشته با شد. در حال حاضر باید شرایط برای هم افزایی شرکت‌های کوچک با شرکت‌های بزرگ فراهم شود.

حسینی تاکید کرد: تکنولوژی موجود در خیلی از شرکت‌ها مربوط به سال‌های خیلی دور است و باید شرکت‌ها در حوزه تکنولوژی‌های مورد استفاده به روز شوند.

این کارشناس در رابطه با پیوند صنعت و روانشناسی گفت: اگر بخواهیم کسب و کار و صنعت موفقی داشته باشیم باید از روانشناسی در صنعت استفاده کنیم.

حسام حسینی خاطرنشان کرد: حرکت ملی، باحمایت دولت می‌تواند ایران را آباد کند.

مدیرعامل شرکت ایران استیل در رابطه با صنعت چوب خاطرنشان کرد: صنعت چوب با 4000 سال قدمت یکی از صنایع مهم است برخی کارخانجات با بهره‌گیری از کالاهای وارداتی اقدام به تولید ورق‌های ام دی اف با روکش ملامینه می‌کنند. در حال حاضر 30 درصد از سود تجارت جهانی از مبلمان و صنایع چوبی است که سهم بازار ایران 2 درصد و کالاها چینی  20 درصد  است البته این در حالی است که سرانه مصرف مبل در ایران کمی بالاتر از متوسط  جهانی است و همین مساله باعث شده تا صنعت مبلمان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشد.

وی افزود: مبلمان ایران استیل یکی از برندهای شاخص و قدیمی ایران محسوب می‌شود که توانسته در حوزه تولید محصولات متنوع را با کیفیت بالا به دست مصرف کننده برساند. یکی از رویکردهای اصلی ما بومی سازی کالاهای وارداتی که مشتریان برای خرید آن تقاضا داشتند است. در واقع ما محصولات برندهای خارجی که در بازار ایران موجود نیستند اما مشتری برای خرید آنها وجود دارد را در اختیار طراحان و مهندسان داخلی قرار می‌دهیم همچون استاد علی حسینی تا محصولات خارجی با انجام برخی تغیرات  بومی سازی شوند. همچنین یکی از خدمات شرکت ایران استیل تعمیر مبل است که مشتریان می‌تواند با هزینه کمتری نسبت به خرید سرویس مبلمان جدید مبل خود را بازسازی کنند.

مدیرعامل شرکت ایران استیل با اشاره به تدوین کیفیت و خدمات این شرکت گفت: یکی از رویکردهای اساسی ایران استیل ارائه خدمات پس از فروش تا مدت پنج سال است که خدمت بی‌نظیر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز