خبرگزاری کار ایران

۴۲ پروانه نشان استاندارد درایلام صادر شد

کد خبر : ۲۲۱۹۵۷

در هفت ماهه اول امسال، ۴۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران در این استان صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: در هفت ماهه اول امسال، ۴۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران در این استان صادر شده است.

محمد مددی افزود: این تعداد پروانه ها برای فرآورده هایی از جمله ترشی شور مخلوط، ترشی بندری، ترشی کلم قرمز، زیتون شور ممتاز، پنل رسی باربر، ترشی مخلوط، بسته بندی عدس ولوبیا، پنل رسی غیرباربربا سوراخ های افقی، بلوک پلی استایرن، بتن آماده، دستمال کاغذی، سبوس گندم، کنسرو ماهی تن در روغن، گچ ساختمانی زیر کار، موزاییک، دوغ گازدار، قند شکسته بسته بندی شده، سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن و ترشی موسیر صادر شده است.

وی تاکید کرد: در این مدت(هفت ماهه اول سال جاری) یکهزار و ۵۱۰ مورد بازرسی و ۴۶۱ نمونه برداری از محصولات واحدهای تولیدی استان ونیز مراکز عرضه صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت آزمون ۲۶۱ نازل عرضه سوخت مایع، آزمون ۶۱ باسکول ثابت همکف انجام و ۴۰۹ نمونه نیز در آزمایشگاه های این اداره کل مورد آزمون قرار گرفته است.

مددی خاطر نشان کرد: افزایش پروانه های کاربرد علامت استاندارد ملی افزایش تولید با کیفیت در واحدهای تولیدی در این استان را نشان می هد.

وی اظهار کرد: تمام تلاش اداره کل استاندارد این است که در راستای افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات گام بردارد چون این امر مهم باعثرونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز