خبرگزاری کار ایران

با شروع سال تحصیلی؛

سرویس مدرسه؛ مهم‌ترین دغدغه والدین

کد خبر : ۲۰۴۷۳۲

رانندگان سرویس مدارس می‎بایستی از لحاظ اخلاقی شرایط لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: مدیران مدارس و خانواده‌ها باید در انتخاب سرویس مدارس توجه بیشتری داشته و سرویس‌هایی را انتخاب کنند که شرایط لازم برای جابجایی دانش آموزان را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «محمد رسولی» در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: رانندگان سرویس مدارس می‌بایستی از لحاظ اخلاقی شرایط لازم را داشته باشند.

وی گفت: در سال گذشته خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت داشته‌اند، ضمن آموزش باتخلفات آنان نیز برخورد برخورد قانونی صورت گرفته است، امسال نیز نسبت به آموزش رانندگان سرویس مدارس اقدام شده و گواهینامه آموزشی نیز برای آن‌ها صادر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویژه رانندگان حمل نقل عمومی و سرویس مدارس در دستور کار است گفت: در هفته‌های ابتدایی سال تحصیلی به جهت تسهیل در عبور مرور به هیچ نوع حفاری و یا روکش آسفالت و غیره… در سطح شهر اجازه داده نخواهد شد.

وی در پایان گفت: پرسنل خدوم راهنمایی و رانندگی به جهت تسهیل در عبور و مرور در خیابان‌ها و میادین اطراف مدارس مستقر می‌شوند و لذا از رانندگان تقاضامندیم ضمن همکاری با پرسنل راهنمایی و رانندگی از توقف‌های دوبله و یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شوند جدا خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز