خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛

مهم‌ترین ابزار در برابر خطرات ضد فرهنگی عمل به وصیت امام(ره) است

کد خبر : ۲۰۳۳۱۹

اتفاق بزرگی با نام دفاع مقدس ازدرخشان ترین وبارزترین مبارزاتی بود که ملت ایران دربرابرقویترین ارتش های جهان ایستادگی کرد

در آستانه هفته دفاع مقدس جلسه کمیته ایثارگران به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و باحضور نمایندگاران ادارات و نهادهای عضو کمیته، در بنیاد استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه «رستمیان»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به وظیفه خطیر مسئولان در قبال آگاهی و مصونیت نسل جوان در برابر تهدیدات دشمنان، مهم‌ترین ابزار در برابر فشارها و خطرات ضدفرهنگی دشمنان را عمل به سیره و روش شهدا درجامعه برشمرد و عمل به وصیت امام(ره) را در به فراموشی نسپردن پیشکسوتان جهاد و شهادت از نکات موردتوجه مدیران کشور دانست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با اشاره به پیشینه تاریخی کشور ایران در مواجهه با جنگ‌های چالدران و عهدنامه‌های ننگین ترکمانچای و امثال آنکه هرکدام به تجزیه ایران تبدیل شده بود، از سال‌های دفاع مقدس به‌عنوان طلایی‌ترین دوران رشادت ملت ایران نام برد.

وی افزود: اتفاق بزرگی به نام دفاع مقدس از درخشان‌ترین و بارز‌ترین مبارزاتی بود که ملت ایران در برابر قوی‌ترین ارتش‌های جهان ایستادگی کرد و برای دفاع از آرمان‌های اسلام وامام عزیز‌ترین فرزندان خود را فدا کرد.

وی آگاهی نسل امروزی از حماسه دفاع مقدس را مهم شمرد و گفت: باید نسل امروز بداند که در۸ سال تحمیل جنگ به ملت ایران چه گذشت، مردم علیرغم هجمه ها و فشارداخلی وخارجی و تحریم‌های سنگین، باکمترین امکانات بانشاط زندگی وجنگ را اداره کردند.

هفته دفاع مقدس یادآور آغاز تجاوز دشمن به خاک جمهوری اسلامی ایران در ۳۱شهریور سال۱۳۵۹ و دفاع جانانه ملت ایران در برابر تجاوزهای دشمن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز