خبرگزاری کار ایران

۱۲ میلیارد ریال برای عمران شهری دهلران هزینه می‌شود

کد خبر : ۱۸۳۹۲۶

۱۲ میلیارد ریال برای عمران شهری دهلران هزینه می‌شود و این اعتبار برای به‌سازی معابر، توسعه فضای سبز، ساماندهی بلوارها و بوستان ها و احداثجوی و جدول و سیل بند هزینه می شود.

«امیدعلی سبزی» در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دهلران اظهار کرد: ۱۲ میلیارد ریال برای عمران شهری دهلران هزینه می شود و این اعتبار برای بهسازی معابر، توسعه فضای سبز، ساماندهی بلوارها و بوستان ها و احداثجوی و جدول و سیل بند هزینه می شود.

وی افزود: توسعه فضاهای سبز، ساماندهی دست فروشان و توجه به وضعیت بازارچه میوه و تره بار، جلوگیری از سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز و ایجاد سایبان یکدست برای خیابان امام(ره) نیز باید به دقت مورد توجه شهرداری باشد.

فرماندار دهلران تاکید کرد: شهرداری در بحثعمران و خدمات شهری باید با برنامه ریزی و اولویت بندی منابع اقدام کند و در خصوص آسفالت و ترمیم نوار حفاری ها حساسیت بیشتری داشته باشد.

سبزی یادآور شد: شتاب بخشی در ساماندهی بوستان شقایق و سایر بوستان های شهر دهلران و نصب امکانات نیز باید در برنامه های شهرداری لحاظ شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال ˈ اقتصاد و فرهنگˈ شهرداری باید در ابعاد فرهنگی نیز توجه داشته باشد و در پرداخت نیم درصد کتابخانه ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کند.

فرماندار دهلران گفت: برنامه ریزی و کار کارشناسی باعثشتاب بخشی در اجرای پروژه های عمران شهری است و البته در این راستا استفاده از ظرفیت شرکت های منطقه نیز باید پیگیری شود.

شهردار دهلران نیز در این نشست گفت: روزانه ۳۰ تن زباله در شهر دهلران جابجا می شود.
ˈعلیرضا قاسمیˈ افزود: هزینه جابجایی زباله در شهر دهلران ماهانه افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: شش میلیارد ریال تاکنون برای ترمیم نوار حفاری ها و آسفالت خیابان ها هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز