خبرگزاری کار ایران

پایان درگیری مسلحانه اراذل و اوباش با دخالت پلیس ایلام

کد خبر : ۱۵۰۳۷۷

فرمانده انتظامی استان " ایلام " گفت: درگیری دو گروه از اراذل و اوباش و افراد شرور شهرستان " چرداول " با دخالت به موقع پلیس پایان یافت.

فرمانده انتظامی استان «ایلام» گفت: درگیری دو گروه از اراذل و اوباش و افراد شرور شهرستان «چرداول» با دخالت به موقع پلیس پایان یافت.

به گزارش ایلنا سردار «علی دولتی» در تشریح این خبر گفت: به دنبال اطلاع پلیس از وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهر سرابله در شهرستان چرداول بلافاصله اکیپ‌های ویژه پلیس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: حضور به موقع پلیس در این درگیری مسلحانه باعثشد که این نزاع بدون حادثه جانی پایان پذیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بررسی‌های اولیه مشخص کرد که این نزاع و درگیری به علت اختلافات بین دو گروه از اراذل و اوباش منطقه به وجود آمده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس تعدادی از اراذل و اوباش مرتبط با موضوع را بلافاصله دستگیر و چند قبضه اسلحه را نیز کشف و ضبط کرد.

سردار دولتی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد عده‌ای با اوباش‌گری آرامش مردم را بر هم بزنند.

وی یاد آور شد: حضور به موقع و کشف سریع این موضوع از گستردگی چ‌تر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس بر رفتار گروههای پرخطر و به ویژه اراذل و اوباش حکایت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز