خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای استان خبر داد؛

شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل در حال رفع شدن است / شهروندان، روز دوشنبه اقدام به ذخیره احتیاطی آب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۲۵

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام گفت: با توجه به شکستگی خط انتقال آب چشمه گل‌گل، روز سه شنبه این خط در حال تعمیر و بازسازی است که شهروندان باید یک روز قبل نسبت به دخیره احتیاطی آب اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکستگی بسیار بزرگی که در خط انتقال اصلی چشمه گل گل اتفاق افتاد هدر رفت زیادی داشتیم می طلبد هر چه سریعتر اقدامی صورت گیرد که با بسیج تمام امکانات موجود، در صدد هستیم این مشکل را برطرف کنیم.

ناصری با اشاره به اینکه  قدمت زیاد و فرسودگی این خط انتقال، باعث بروز این شکستگی بزرگ شده افزود:  عملیات تعمیر این خط مهم، یک روز زمان می برد که با هماهنگی های صورت گرفت روز سه شنبه مورخ نهم خردادماه ماه این عملیات آغاز می شود.

ناصری با اشاره به اینکه خط انتقال گل‌گل، تامین کننده بخش بزرگی از آب شرب شهروندان ایلامی است، افزود: با توجه به عملیات گسترده تعمیر این خط انتقال و افت فشار یا حتی قطعی آب مصرفی ۴۵ درصد از شهروندان، لازم است مشترکین یک روز قبل اقدام به ذخیره سازی آب اقدام کنند. 

وی ادامه داد: هنگام رفع  شکستگی شبکه توزیع آب کاملا  تخلیه می شود و لذا برای اینکه دوباره شبکه توزیع به حالت اولیه برگرد تقریبا دو روز آب شهر با مناطق تحت پوشش با افت فشار مواجه است.

وی با اشاره به اینکه با تعمیر این شکستگی حدود ۵۰ لیتر درثانیه از هدر رفت آب جلوگیری بعمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: یک روز قبل از عملیات تعمیر خط انتقال مذکور، نسبت به ذخیره سازی آب در مخازن اقدام خواهد شد تا مشکل کمبود آب به حداقل برسد.

مناطق بلوارجمهوری، خیابان‌های پاسداران، فردوسی، ولیصر، شاد آباد، نوروز آباد، بلوار آزادی، فرودگاه سابق، روستاهای چشمه کبود، بلیین، قجر، سربیشه  و شان کبود از جمله محلات، روستاها و مناطقی هستند که تحت شعاع این موضوع قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز