خبرگزاری کار ایران

کنار گذر دهلران دهه فجر بهره برداری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۳

کنار گذر دهلران با اهداف کاهش آلایندگی و بار ترافیکی و جلوگیری از تخریب زیرساخت های شهری ناشی از تردد وسایط نقلیه سنگین از مرکز شهر در حال اجراست.

ایلنا: طرح کنارگذر دهلران دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد. به گزارش " ایلنا "، " بهزاد علیزاده " فرماندار دهلران در بازدید از این پروژه اظهار کرد: کنار گذر دهلران با اهداف کاهش آلایندگی و بار ترافیکی و جلوگیری از تخریب زیرساخت های شهری ناشی از تردد وسایط نقلیه سنگین از مرکز شهر در حال اجراست.
وی به بازدید استاندار ایلام از این طرح اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تاکیدات مدیریت ارشد استان برای سرعت بخشی در روند اجرایی این طرح و اقدامات اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان شاهد تسریع در عملیات اجرایی کنارگذر دهلران هستیم.
فرماندار دهلران تاکید کرد: کنار گذر دهلران با ۹ کیلومتر طول و ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی است.
" علیزاده " بیان کرد: برای اجرا و تکمیل کنار گذر دهلران در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه می شود.
وی ابراز امیدواری کرد این طرح که از خواسته های به حق و دیرین مردم شهرستان دهلران است، دهه فجر بهره برداری شود.
علیزاده جاده چمسرخ، اصلاح نقاط حادثه خیز تقاطع امامزاده سید اکبر(ع)، اصلاح نقاط حادثه خیز پیچ ویله و بهسازی مسیر دهلران به مورموری را از مهم ترین طرح های حوزه راه شهرستان دهلران عنوان و اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری ها و تزریق اعتبارات شاهد سرعت بخشیدن در روند اجرایی این طرح ها باشیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز