خبرگزاری کار ایران

۷۶۴ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه ایلام انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۷

در نه ماهه امسال، ۷۷۶ مورد نمونه از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا استان توسط کار‌شناسان این اداره کل وکار‌شناسان شرکت بازرسی تائید صلاحیت شده اخذ شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: در نه ماهه امسال، ۷۷۶ مورد نمونه از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا استان توسط کار‌شناسان این اداره کل وکار‌شناسان شرکت بازرسی تائید صلاحیت شده اخذ شده است.

به گزارش ایلنا مددی اظهار داشت: این نمونه‌ها شامل محصولات واحدهای تولیدی استان و نمونه‌های اخذ شده از مراکز عرضه و بازار مصرف سطح استان و کالاهای وارداتی و صادراتی می‌باشد که در آزمایشگاه‌های صنایع غذایی، شیمیایی، صنایع ساختمانی و معدنی، و میکروبیولوژی این اداره کل و آزمایشگاه گمرک مهران توسط کار‌شناسان استاندارد جهت مطابقت با استاندارد ملی مربوطه مورد آزمون قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: ۶۷۶ نمونه کالای صادراتی از جمله الیاف پلی استر، نخ، پارچه، سنگ‌های ساختمانی، سیلیس، بنتونیت و آهک در آزمایشگاه نمایندگی این اداره کل در بازارچه مرزی مهران آزمون شد.

مددی گفت: از ابتدای سال۱۳۹۲ تاکنون پس از بازرسی‌ها، نظارت و کنترل‌های مستمر کار‌شناسان استاندارد در بازارچه مرزی مهران و بررسی ۷۹۷ پرونده صادراتی، و بیش از ۳۶ هزارتن کالای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد به کشور عراق صادر شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز