خبرگزاری کار ایران

تبلیغات فرهنگی چهره به چهره از بهترین اقدامات کمیته امداد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۲۸

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام: تبلیغات فرهنگی چهره به چهره در بین مددجویان یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد به حساب می‌آید.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: تبلیغات فرهنگی چهره به چهره در بین مددجویان یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد به حساب می‌آید.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام مرادبیگی در نشست هم انمدیشی تعدادی از مدیران فرهنگی ارشد استان ایلام که در محل حوزه علمیه ایلام برگزارشد بیان داشت: در پیش گرفتن و ترویج سبک زندگی اسلامی می‌تواند بهترین الگوی برای مردم و جوانان در شرایط فعلی کشور باشد.

وی با بیان اینکه ترویج دین راباید به متولیان دینی جامعه سپرد تصریح کرد: در این زمینه باید از افراط و تفریط خودداری کرد.

مرادبیگی همچنین ترویج دین و فرهنگ در جامعه را نیازمند تدبیر و برنامه ریزی لازم دانست و تصریح کرد: لازم است در زمینه ترویج این مقوله‌ها به جوانان از شیوه‌های جذاب استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه آسیب پذیری خانواده‌های ضعیف در جامعه بیشتر از دیگر اقشار می‌باشد افزود: تبلغات چهره به چهره دین و فرهنگ در بین این خانواده می‌تواند یکی از راه حل‌های اساسی در جامعه باشد.

وی در پایان افزود: حوزه علمیه استان ایلام ایلام آمادگی دارد در این زمینه همکاری‌های لازم را با سازمانهای متولی در این زمینه به عمل آورد.

در ادامه این نشست مدیران ادارات وسازمانهای ارشاداسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان حج و زیارت، کمیته امداد، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان هلال احر و دیگر حاضرین در این نشست در زمینه‌های دین و فرهنگ به ایراد سخن پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز