خبرگزاری کار ایران

دوره آموزشی نظام سیاسی اسلام برمبنای ولایت فقیه در استاندارد ایلام برگزار شد

کد خبر : ۱۲۰۲۲۷

دوره آموزشی نظام سیاسی اسلام بر مبنای ولایت فقیه به همت اداره استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد برگزار شد.

دوره آموزشی نظام سیاسی اسلام بر مبنای ولایت فقیه به همت اداره استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد و با تدریس موسوی مقدم از اساتید دانشگاه و با حضور معاونان و رؤسای ادارات اداره کل استاندارد ایلام برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه مظلوم رییس اداره استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد، در خصوص برگزاری این دوره با خبرنگار ایلن گفت: دوره آموزشی نظام سیاسی اسلام بر مبنای ولایت فقیه از سری دوره‌های بهبود مدیریت و به منظور آشنایی کارکنان با نظام و ساختار حکومت اسلام و ولایت فقیه به عنوان شکل معتبر حکومت اسلامی در این اداره کل برگزار شد.

موسوی مقدم مدرس این دوره نیز گفت: از آنجا که نظام سیاسی اسلام با رویکرد شیعی، با مسأله ولایت فقیه گره خورده است، تبیین صحیح آن مستلزم بررسی جامع ولایت فقیه در ابعاد کلامی، فقهی و حقوقی است.

وی در ادامه افزود: نظریه ولایت فقیه از دیرباز در کلام و فقه مورد توجه قرار گرفته و دانشمندان فراوانی به این موضوع پرداخته‌اند.

موسوی مقدم تصریح کرد: تبیین بنیاد‌ها و مبانی نظام سیاسی اسلام، بستر مناسبی را برای درک و دریافت هرچه روشن‌تر عناصر اسلامی و زوایای مختلف این نظام در مقایسه با سایر نظام‌های سیاسی فراهم می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز