خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:

برگزاری جشن‌های ویژه عید غدیر در کانون‌های مساجد ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۰۹

جشن‌های ویژه عید سعید غدیر خم در سطح ۲۰ کانون مسجد در نقاط مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی‌پور، اظهار کرد: این جشن‌ها با عنوان جشن‌های ولایت در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی، با بیان اینکه جشن‌های ولایت در سطح ۲۲۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد برگزار می‌شود، افزود: این ۲۰ جشن به صورت ویژه در کانون‌های فرهنگی و هنری معین در مناطق شاخص این استان اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های پرمحتوایی و با رویکرد تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام چراغی‌پور، توزیع پوسترهای ویژه عید سعید غدیر خم در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری را از جمله برنامه‌های این ایام دانست و افزود: برگزاری مراسم جشن ویژه غدیر در مساجد و کانون‌های مختلف فرهنگی هنری و حضور سخنرانان کشوری و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی، هدف از اجرای این برنامه‌های تبیین و تشریح واقعه عدیر عنوان کرد و یادآور شد: اهمیت عید سعید غدیر به عنوان بر‌ترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی(ع) به عنوان امام و پیشوا بر‌ترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: با توجه به اینکه موضوع ولایت و ولایت مداری رمز پیروزی جوامع اسلامی بوده است و دشمنان این موضوع را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند و همیشه سعی بر از بین بردن این موضوع دارند، باید در ترویج و تبیین آن تلاش شود.

حجت الاسلام چراغی‌پور خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان پذیرای مردم شهید پرور و ولایی استان ایلام به ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت در این جشن‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز