خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت روز ملی استاندارد در ایلام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۹

مدیر کل استاندارد ایلام: استاندارد یک مطالبه ملی بوده و برداشتن گام‌هایی بلند توسط استاندارد در تحقق شعار جهاد اقتصادی ضروری است.

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: استاندارد یک مطالبه ملی بوده و برداشتن گام‌هایی بلند توسط استاندارد در تحقق شعار جهاد اقتصادی ضروری است.

به گزارش ایلنا «محمد مددی» در مراسم گرامیداشت روز ملی استاندارد اظهار کرد: استاندارد به یک مطالبه ملی تبدیل شده است و باید به عنوان یکی از زیرساخت‌های اشتغال اقدام به فراهم کردن شرایطی کنیم تا در سالی که به نام جهاد اقتصادی مزین شده است گام‌های ملی و جهانی بزرگی بردارد.

وی به اهمیت تولید در فضای رقابتی جهان اشاره کرد و گفت: نیروی محرکه صنعت تولید است و کشور قدرت رقابت‌پذیری را در بین صنایع مطرح کرده و امیدواریم صنایع با بکارگیری اصول استاندارد در سطح جهانی به جایگاه مطلوبی برسد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات خاطر نشان کرد: در طول ۶ ماههٔ اول سال جاری با ورود ۲۴ هزار تن کالا جهت صادرات به کشورهای همسایه، استاندارد در بخش تایید، بررسی و صدور خروج کالا به همت آزمایشگاهی که در پایانه مستقر است کارنامه قابل قبولی را ارائه داده است.

مددی تصریح کرد: واحدهای تولیدکننده و سرمایه‌گذاران در حوزه توانمند شدن باید خود را با اطلاعات روز جهان وفق داده و در بخش تولیدات با بهره‌گیری از ابزار‌ها و راهکارهای استاندارد، مسئولیت‌پذیری تولیدات با کیفیت بالا را انجام دهد.

وی از صاحبان صنایع و مخترعان خواست با ارج نهادن به رفاه ملی، تولید ملی و حمایت از سرمایه ملی و تحت پوشش اصول استاندارد که هدف آن تولید محصولات باکیفیت و معقول است گام بلندی در بازارهای داخلی و خارجی بردارند.

در پایان این نشست مدیرکل استاندارد و تحقیقات استان ایلام از خبرنگار خبرگزاری ایلنا و تعدادی از خبرنگاران روزنامه‌های سراسری برای درج اخبار اداره کل استاندارد و تحقیقات تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز