خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی جلوه احقاق حق در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸۱

مدیر کل دادگستری ایلام: مردم جلوه حق را با مراجعه به نیروی انتظامی مشاهده می‌کنند.

مدیر کل دادگستری ایلام با تاکید بر اینکه پیشگیری وکاهش جرایم در گرو تعامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است گفت: مردم جلوه حق را با مراجعه به نیروی انتظامی مشاهده می کنند.

به گزارش ایلنا " فارس نوری " در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام برحفظ تعامل و ارتباط تنگاتنگ دستگاه های امنیتی و قضایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: با تعامل و همدلی سرعت در خدمت رسانی به مردم افزایش یافته و رضایت آنان که همان رضایتمندی خداوند است حاصل می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید مکان احقاق حق باشند و مردم جلوه حق را با مراجعه به این دو دستگاه مشاهده می کنند.

مدیر کل دادگستری ایلام اظهار داشت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پناهگاه مردم هستند و این تعامل و همکاری باید بین تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی وجود داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به این که وظیفه اصلی مجموعه قضایی و انتظامی احقاق حق و ایجاد امنیت است، تأکید کرد: امنیت مقوله است که تأمین آن تنها به عهده دستگاه انتظامی و قضایی نیست بلکه دستگاه های زیادی باید در امر تحقق کامل امنیت همکاری و تعامل داشته باشند.

وی اضافه کرد: آنچه در دیدگاه عموم مردم وجود دارد امنیت را از مسؤولیت ها و وظایف دستگاه انتظامی و قضایی می دانند که این امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند و انتظار مردم انتطار به حقی است.

فارس نوری خاطر نشان ساخت: ما در مقابل مردم و در پیشگاه خداوند متعال مسؤولیم و فردای قیامت شهداء که عزیزترین سرمایه وجودی خویش را در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی اهداء کرده اند از عملکرد و تعهد ما سؤال خواهند کرد.

ارشدترین مقام قضایی استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان نکاتی در خصوص تبیین همکاری و تعامل دو جانبه دستگاه قضایی و انتظامی بر برخورد قاطع با هنجارشکنان تأکید کرد و افزود: به لطف خدا در استان ایلام امنیت در حد مطلوبی برقرار است.

رئیس کل دادگستری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت های سایر ادارات ‘ سازمان ها ‘ نهادهای دولتی و غیردولتی در امر پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و خواستار همکاری بیش از پیش معاونت های پیشگیری دستگاه قضایی و انتظامی و شناسایی ظرفیت های جدید در امر پیشگیری شد.

وی در پایان آمادگی دستگاه قضایی استان در اجرای هر چه بهتر رسالت اصلی دو دستگاه قضایی و انتظامی در بستر تعامل و همکاری اعلام داشت.

سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام نیز این استان را به جهت برخورداری از مردمی متدین و معتقد و تلاش کلیه مسئولان، از استان‌های امن کشور برشمرد و تاکید کرد: تعامل بین مسئولان دستگاه‌های استان خصوصا دستگاه قضایی، انتظامی بسیار خوب و چشمگیر است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام یک چتر باز کرده و آن هم عدالت و اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که بستر تعامل دو دستگاه را به نفع مردم، جامعه و امنیت جامعه تأمین می‌کند همین عدالت است و وقتی شاکله، انصاف و عدالت باشد کارها نیز حل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز