خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان ملکشاهی:

آرامش جامعه نتیجه هم افزایی پلیس و دستگاه قضایی

کد خبر : ۱۷۰۸۱۳

مطالبه مردم از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی حفظ آرامش در جامعه و تحقق امنیت پایدار است / تحقق این امر به ارتباط، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های متولی بستگی داشته و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیش قرار دادن حفظ و برقراری نظم و آرامش در جامعه به شمار می‌آیند.

دادستان شهرستان ملکشاهی در استان ایلام با تأکید بر پشتیبانی دستگاه قضایی از فعالیت‌های پلیس گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، «علی بهادری» در دیدار با مسئولان و کار‌شناسان اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: مطالبه مردم از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی حفظ آرامش در جامعه و تحقق امنیت پایدار است.

وی تصریح کرد: تحقق این امر به ارتباط، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های متولی بستگی داشته و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پیش قرار دادن حفظ و برقراری نظم و آرامش در جامعه به شمار می‌آیند.

سرگرد نورایی در این نشست طی سخنانی آگاهی بخشی به مردم را زمینه ساز پیشگیری از برخی جرایم در جامعه خواند و گفت: آگاهی مردم به قوانین و مقررات قانونی باعثمی‌شود که افراد از ارتکاب برخی جرایم خودداری کنند.

وی تحقق این موضوع را در گرو ورود دستگاه‌های فرهنگی به این عرصه دانست و گفت: فرهنگ سازی جامعه را در مسیر قانون پذیری سوق می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز