خبرگزاری کار ایران

تردد بیش از ۲۹۱۵ دستگاه کامیون و اتوبوس و کالا ترانزیتی از مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۴

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام: در پنج ماهه امسال بیش از ۲۹۱۵ دستگاه اتوبوس, سواری و کامیون از مرز بین‌المللی مهران به داخل و خارج از کشور تردد داشته‌اند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها ی ایلام گفت: در پنج ماهه امسال بیش از ۲۹۱۵ دستگاه اتوبوس، سواری و کامیون از مرز بین المللی مهران به داخل و خارج از کشور تردد داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، رضا سلیمانی در ایلام اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۲۹۱۵ دستگاه اتوبوس، سواری و کامیون از مرز بین المللی مهران به داخل و خارج از کشور تردد داشته‌اند.

وی افزود: از این تعداد وسیله نقلیه ۵۸۲ دستگاه سواری بوده است که با امنیت و آرامش خاطر از مرز بین المللی مهران تردد داشته‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها ی ایلام تصریح کرد: از این تعداد تردد اعلام شده، ۹۷۵ دستگاه اتوبوس بوده که ازپایانه مرزی مهران ورود و خروج داشته‌اند.

وی گفت: همچنین در این مدت ۱۸۵۸ دستگاه کامیون حمل کالای ترانزیتی درمرزبین المللی مهران تخلیه و بارگیری شده است.

سلیمانی اظهار کرد: کالاهی‌های ترانزیت شده شامل، آرد، روغن، زیتون، بیل مکانیکی، سیلیس وکمرس است که در مزر مهران تخلیه و بارگیری شده است.

وی افزود: این میزان تردد انواع وسایل و کالا و مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز