خبرگزاری کار ایران

تولید روغن پایه ارتقاء یافته در شرکت نفت سپاهان

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۳۸۷

نفت سپاهان موفق به ارتقای کیفیت روغن پایه تولیدی وموفق به تولید روغن پایه HVI ویژه (SN 500+) گردیده است.

به گزارش ایلنا، علی دهقانیان، رئیس پالایشگاه شرکت نفت سپاهان، اظهار داشت: ارتقای مستمر کیفیت روغن پایه تولیدی یکی از استراتژیهای اصلی شرکت در حوزه محصولات پایه است و در همین راستا از ابتدای سال 95 فاز اول بهسازی کیفیت روغن  پایهراباتولید روغن پایه SN-500 Empowered  آغاز نمودهاست.

دهقانیان گفت: شاخص رنگ حدود 1 ، ویسکوزیته ایندکس بالای 90 و نقطه ریزش زیر 6- درجه سانتیگراد از ویژگیهای محصول جدید تولیدی است که به شدت مورد استقبال بازارهای هدف قرار گرفته است و از این رو عمده ظرفیت تولید روغن پایه گروه یک شرکت را به خود اختصاص داده است.

شرکت نفت سپاهان در دو حوزه بازار محصولات پایه (روغن پایه گروه یک، PRO و واکس) و بازار محصولات نهایی (انواع روغن موتور اسپیدی) فعالیت دارد. با ظرفیت سالانه بالغ بر 700 هزارتن انواع محصولات یکی از بزرگترین شرکتهای روانکار در خاور میانه به شمار می رود که با تعریف استراتژیهای بلند مدت و پروژه های  جدیدتوسعهای فروش یک میلیون تن انواع محصولات پایه ارتقاء یافته و محصولات نهایی را در سال 1398 هدفگذاری نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز