خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر نیرو خبر داد:

53 پروژه آب و فاضلاب آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: 53 پروژه در آب و فاضلاب در سطح کشور آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: 53 پروژه در آب و فاضلاب در سطح کشور آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

به‌گزارش ایلنا، ستار محمودی در آئین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قره ضیاءالدین در آذربایجان غربی با بیان این مطلب اظهار داشت: 5 هزار و 300 میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های عمرانی در صنعت آب و برق هزینه شده که سهم بخش آب در این میان 2 هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: در  4 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از طریق سرمایه‌گذاری داخلی برای انجام پروژه‌های آب و فاضلاب است.

قائم‌مقام وزیر نیرو در ادامه ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان غربی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: با توجه به پیشرفتی که در حوزه صنعت آب و برق وجود دارد، در زمان تحریم‌ها هیچ گونه وابستگی خارجی و مشکلی از بابت آب و برق نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: وزارت نیرو آمادگی اشتغال‌زایی در حوزه صنعت آب و برق در سطح کشور را دارد.

بهره‌برداری از 550 طرح در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی در آئین افتتاح سامانه فاضلاب قره ضیاءالدین، با اشاره به تعداد پروژه‌های افتتاحی در استان آذربایجان غربی، از بهره‌برداری از 550 پروژه با سرمایه‌گذاری 947 میلیارد تومانی، در حوزه‌های عمرانی، صنعت و عمران شهری، در شهرهای مختلف استان خبر داد.

قربانعلی سعادت با اشاره به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در دهه فجر گفت: در شهرستان چایپاره در کنار پروژه تصفیه‌خانه سامانه فاضلاب شهری، 8 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی با 220 میلیارد ریال اعتبار، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت مقاومت و ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی، شاهد جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم؛ مردمی که جنگ و تحریم‌ها را با عزت و سربلندی، پشت سر گذاشتند و در مقابل دشمنان، تسلیم نشدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، نشانگر  پشتیبانی جدی آنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 

کد خبر : ۳۴۴۶۰۲