خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با نماینده مردم رامیان تاکید شد؛

جذب اعتبار ویژه برای اصلاح و باز سازی و نگهداری شبکه توزیع آب شرب

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۱۳

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا پیگیر جذب اعتبار ویژه برای اصلاح و باز سازی و همچنین نگهداری شبکه توزیع آب شرب در مجلس شورای اسلامی باشند.

در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با صابری، نماینده مردم رامیان، آزادشهر و فندرسک در مجلس شورای اسلامی وضعیت آب شرب و فاضلاب این شهرهامورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از گرگان، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان، صبح امروز در دیدار با صابری، نماینده مردم رامیان، آزادشهر و فندرسک، گفت: انتظار ما این است با توجه به تعامل خوبی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد شده بتوانیم مشکلات و کمبود اعتبارات در بخش آب وفاضلاب را هر چه سریع‌تر مرتفع کنیم.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا پیگیر جذب اعتبار ویژه برای اصلاح و باز سازی و همچنین نگهداری شبکه توزیع آب شرب در مجلس شورای اسلامی باشند.

در ادامه صابری، نماینده مردم شهرهای رامیان، آزادشهر و فندرسک در مجلس شورای اسلامی، نیز دراین دیدار با اظهار خرسندی از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در امر آبرسانی به مناطق مختلف استان گفت: خدمت به مردم فهیم استان از حرکت‌های مثبت بوده و این امر پاداش الهی را در پی خواهد داشت.

در این دیدار مدیران شهرهای رامیان و آزادشهر و دیگر اعضا به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند و صابری، نماینده مردم رامیان، آزادشهر و فندرسک در مجلس شورای اسلامی، قول پیگیری و حل مشکلات آب شرب را در مجلس شورای اسلامی داد و افزود: امید داریم با تحقق این امربخشی از مشکلات این حوزه کاسته شود.

رحمتی با اشاره به تلاش همکاران مجموعه آب و فاضلاب برای تامین و توزیع آب شرب در ایام تابستان اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته بحران کم آبی در مناطق سپری شده است و باید برای پایان سالجاری و عید سال آینده تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در دومین روز کاری خود طی نشستی با مدیران و کارکنان امور آب وفاضلاب شهرهای غرب استان از نزدیک مسائل و مشکلات مناطق را بررسی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز