خبرگزاری کار ایران

هفته آینده انجام می شود

برگزاری ششمین همایش سی ان جی در تهران

کد خبر : ۱۹۱۴۹۲

برنامه های توسعه سی ان جی در تمام سطوح(افزایش جایگاه، تامین تجهیزات در کشور، گاز سوز کردن خودروها به روشهای کارخانه ای و کارگاهی) رویکرد کاربردی و عملیاتی، همچنین بررسی مشکلات و چالشهای موجود در صنعت سی ان جی، روشهای سرمایه گذاری با رویکرد استفاده از ظرفیتهای قانونی و پتانسیلهای بخش خصوصی، محورهای این همایش هستند که در پنلهای تخصصی به آنها پرداخته می شود.

ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی ان جی و سوختهای جایگزین، هفته آینده در مرکز همایشهای هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از شانا، مدیر طرح احداثجایگاههای سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی ان جی و سوختهای جایگزین به مدت سه روز(٢١ مرداد تا ٢٣ مردادماه) برگزار می شود، گفت: برنامه های توسعه سی ان جی در تمام سطوح(افزایش جایگاه، تامین تجهیزات در کشور، گاز سوز کردن خودروها به روشهای کارخانه ای و کارگاهی) رویکرد کاربردی و عملیاتی، همچنین بررسی مشکلات و چالشهای موجود در صنعت سی ان جی، روشهای سرمایه گذاری با رویکرد استفاده از ظرفیتهای قانونی و پتانسیلهای بخش خصوصی، محورهای این همایش هستند که در پنلهای تخصصی به آنها پرداخته می شود.

منصور ریاحی، تقویت و غنی کردن جایگاه دائمی دبیرخانه همایش، تمهید مقدمات تدوین پیشنویس سند راهبردی سی ان جی در سند چشم انداز توسعه، داخلی سازی و تقویت جهاد خودکفایی ساخت تجهیزات سی ان جی در داخل کشور و توسعه صادرات و آمادگی حضور در بازارهای هدف(کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه) دیگر محورهایی هستند که در پنلهای جداگانه این همایش درباره آنها حثمی شود.

مدیر طرح احداثجایگاههای سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: در این همایش که به میزبانی بخش خصوصی و حمایت معنوی برخی وزارتخانه ها و سازمانها از جمله وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد، برگزار می شود، نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت سی ان جی، در روزهای ٢١، ٢٢ و ٢٣ مردادماه در محل برگزاری همایش دایر می شود.

در این همایش از سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، زنگنه و چیت چیان وزیران نفت و نیرو، همچنین نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، همچنین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی دعوت شده است.

ریاحی همراهی و همگامی بخشهای مرتبط در استراتژی تدوین شده شرکت ملی پخش، تبیین و تدوین سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور، همچنین مشارکت فعال و دائمی تمام حلقه های مرتبط با صنعت سی ان جی و ورود قوی و غنی مدیریت کلان کشور(دولت و مجلس) و تشکلهای غیر رسمی به این حوزه را اهداف کلی این همایش سه روزه عنوان کرد.

به گفته وی در همایش یاد شده کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و کشکولی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، درباره فعالیتهای انجام شده در این بخش(سی ان جی) و ظرفیتهای قابل استفاده برای توسعه این صنعت، سخنرانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز