خبرگزاری کار ایران

رئیس واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران:

خطوط لوله ١٨ و ٢۴ اینچ اصفهان - ری ایمن سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۰۸

رئیس واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران گفت: خطوط لوله ١٨ و ٢۴ اینچ اصفهان - ری از جمله خطوطی است که در جریان عملیات تعریض جاده ها به احداثپل نیاز داشته است.

خطوط لوله ١٨ و ٢۴ اینچ اصفهان - ری در جاده قدیم قم با احداثپل، ایمن سازی شد.

به گزارش ایلنا، رئیس واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران گفت: خطوط لوله ١٨ و ٢۴ اینچ اصفهان - ری از جمله خطوطی است که در جریان عملیات تعریض جاده ها به احداثپل نیاز داشته است.

حشمت الله سیف افزود: به همین منظور این شرکت در جاده قدیم قم(خطوط ١٨ و ٢۴ اصفهان - ری) و ٢۶ اینچ جنوب به احداثپلهای مناسب بر روی هریک از این خطوط اقدام کرده است.

وی با بیان این که پلهای یادشده بر اساس استانداردهای وزارت راه ساخته شده و دارای قابلیت دسترسی به خطوط لوله در موارد لزوم بخصوص تعمیرات و تعویض پوشش هستند، ادامه داد: این عملیات با نظارت و کنترل کارشناسان واحد تعمیرات خط این منطقه انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است: تعریض جاده های مواصلاتی کشور در دستور کار وزارت راه قرار دارد، این در حالی است که در برخی نقاط، جاده ها با خطوط لوله نفت در تقاطع هستند، بنابراین مقرر شده که برای این خطوط در ناحیه تعریض شده جاده ها علاوه بر ایمن سازی، با احداثپل مناسب و ترافیکی، امکان دسترسی آسان جهت تعمیرات آتی مهیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز