خبرگزاری کار ایران

تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) پالایشگاه هاشمی نژاد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۵۱

گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) پالایشگاه هاشمی نژاد تا سال ٩۶ تمدید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اعلام این خبر گفت: با انجام ممیزی صدور گواهینامه های IMS در تیرماه سال جاری توسط IMQ ایتالیا، گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه بر مبنای استانداردهای ISO ٩٠٠١: ٢٠٠٨، ISO ١۴٠٠١: ٢٠٠۴، OHSAS ١٨٠٠١: ٢٠٠٧ و ISO / TS ٩٠٠١: ٢٠١٠ تا سال ١٣٩۶ تمدید شد.
علیرضا پرنیان با اشاره به نقش سیستم های مدیریتی در ارتقای سطح تعالی سازمان افزود: این مجتمع گازی در ادامه حرکت در مسیر سرآمدی با بهره گیری مناسب از استانداردهای مدیریتی یادشده توانسته است در حوزه های مرتبط با کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت شغلی به اهداف و برنامه های استراتژیک طرح ریزی شده خود دست یابد.
وی تصریح کرد: در گزارش جلسه اختتامیه ممیزی، از استمرار و پویایی سیستم های مدیریت استقرار یافته در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بعنوان نقطه قوت شرکت یاد شد و صدور مجدد گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه تایید شد.
مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خاطر نشان کرد: از سال ١٣٨٠ تاکنون سیستم های مدیریتی متعددی در این شرکت پالایشی استقرار یافته و گواهینامه های معتبر بین المللی برای آنها صادر شده است.
به گفته وی، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از شرکت های پیشتاز در استقرار و بروز کردن سیستم های مدیریتی در سطح شرکت ملی گاز ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز