خبرگزاری کار ایران

قیمت بنزین در آلمان شبها ارزانتر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۶۵

قیمت بنزین در ١۴ هزار پمپ بنزین این کشور نزدیک ساعت هشت شب ارزانتر می شود. قیمت بنزین پس از این ساعت، حدود ٩ سنت افزایش می یابد.

قیمت بنزین در آلمان ثابت نبوده و در ساعتها و پمپ بنزین های مختلف تفاوت دارد. واحد شفاف سازی سوخت این کشور نیز به شهروندان آلمانی پیشنهاد داده که برای خرید سوخت ارزانتر باکهای خود را شبها پر کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه حریت چاپ ترکیه، قیمت سوخت در آلمان مانند بورس هر لحظه تغییر می کند، یعنی ممکن است در ١٠ دقیقه قیمت بنزین ١٠ سنت کم و یا بیشتر شود.

وزارت اقتصاد آلمان در سال ٢٠١٣ میلادی با تاسیس واحدی برای شفاف سازی بازار سوخت، سعی کرد تا جلو تغییر قیمتهای آنی سوخت را در این کشور بگیرد.
اگرچه این سازمان در طول یک سال موفقیتی به دست نیاورده اما با انتشار گزارشی، میانگین قیمت سوخت را در طول شبانه روز اعلام کرده است.

بر اساس گزارش این واحد، قیمت بنزین در ١۴ هزار پمپ بنزین این کشور نزدیک ساعت هشت شب ارزانتر می شود. قیمت بنزین پس از این ساعت، حدود ٩ سنت افزایش می یابد.
این واحد همچنین عنوان کرد که بیشترین اختلاف ثبت شده میان قیمت بنزین فروخته شده در پمپ بنزینهای مختلف در ساعات واحد، ٢٠ سنت بوده است.

این واحد به شهروندان آلمانی توصیه کرد که قبل از خرید بنزین قیمتهای میان پمپ بنزینها مختلف را مقایسه کرده و نزدیک شب باکهای خود را پر کنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز