خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر نیرو؛

سرپرست موسسه تحقیقات آب منصوب شد

کد خبر : ۱۵۴۰۶۷

باید با تقویت این مجموعه، زمینه حل مشکلات صنعت آب کشور فراهم شود.

حمید چیت چیان وزیر نیرو با صدور حکمی، مرتضی افتخاری را به عنوان سرپرست موسسه تحقیقات آب منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، در آیین معرفی سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب که با حضور شماری از مدیران ارشد صنعت آب کشور برگزار شد، معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو با بیان اینکه موسسه تحقیقات آب سرمایه گران قیمتی برای وزارت نیرو و بخش آب کشور است، تصریح کرد: باید با تقویت این مجموعه، زمینه حل مشکلات صنعت آب کشور فراهم شود.

رحیم میدانی افزود: از مسیر پژوهش و تحقیق می توان گره های بخش آب را باز کرد و در این مسیر، موسسه تحقیقات آب بهترین گزینه برای حل مشکلات این حوزه است.

معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو درباره انتصاب سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب، گفت: این مجموعه نیازمند مدیری است که با نقاط ضعف و قوت آن آشنا بوده و در جهت تقویت موسسه گام بردارد و در این راستا، یکی از مدیران داخلی مجموعه می توانست بهترین گزینه برای این مسئولیت باشد.

وی با اشاره به تاثیر مدیریت مشارکتی در روند اجرای وظایف هر سازمان، ابراز امیدواری کرد: سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب با تکیه بر مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی، در کسب دستاوردهای قابل توجه برای این مجموعه موفق باشد.

در این مراسم سیدمسعود تقوایی رییس پیشین موسسه تحقیقات آب با تشریح عملکرد دوران مسئولیت خود در این موسسه، گزارشی از اقدام های انجام شده در ارتباط با ارتقای همکاری های موسسه با بخش های بین المللی و منطقه ای ارایه کرد.

مرتضی افتخاری، سرپرست جدید موسسه تحقیقات آب نیز با قدردانی از تلاش های تقوایی در دوران تصدی پست ریاست موسسه، بیان کرد: انتخاب فردی از بدنه موسسه برای مسئولیت آن، اقدامی موثر در راستای افزایش انگیزه و میل به پیشرفت در بدنه مدیریتی و کارشناسی موسسه خواهد بود.

وی افزود: اکنون که این امانت به دست اینجانب سپرده شده است، با بهره گیری از خرد جمعی، تمام تلاش خود را برای تحقق هرچه بیشتر اهداف این مجموعه و کمک به حل مشکلات صنعت آب کشور انجام خواهم داد.

افتخاری با مورد توجه قراردادن نقاط قوت موسسه، گفت: مهم ترین نقطه قوت این مجموعه، ارتباط آن با حاکمیت بخش آب کشور است که با استفاده از آن می توان بخش قابل توجهی از موانع و چالش های موجود در مسیر پیشرفت بخش آب کشور را برطرف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز