خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو خبر داد:

احتمال افزایش تعرفه آب و برق درسال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۳

در بودجه سال ۹۲ مجوز اصلاح تعرفه داده شده که در صورت تصمیم گیری دولت، این افزایش اجرا خواهد شد.

وزیر نیرو از احتمال افزایش تعرفه آب و برق در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر نیرو در حاشیه ملاقات با کریم افتان وزیر برق عراق از احتمال افزایش تعرفه آب و برق درسال جاری خبر داد و اظهار داشت: در بودجه سال ۹۲ مجوز اصلاح تعرفه داده شده که در صورت تصمیم گیری دولت، این افزایش اجرا خواهد شد.

چیت چیان در خصوص درخواست افزایش صادرات برق به عراق گفت: طرف عراقی درخواست افزایش صادرات برق به میزان ۵۰۰ مگاوات را داشته است که ایران با آن موافقت کرده است.

وی افزود: در حال حاضر میزان صادرات ۱۰۰۰ مگاوات است که با توافق صورت گرفته این میزان در آینده نزدیک به ۱۵۰۰ مگاوات افزایش پیدا خواهد کرد.

وزیر نیرو با اشاره به بدهی های عراق در ازای صادرات برق اذعان داشت: طرف عراقی اعلام کرده است بدهی ها به ایران پرداخت خواهد شد.

این عضو کابینه دولت یازدهم با بیان این مطلب که حبس انرژی در ایران وجود دارد افزود: تنها در نیروگاه گیلان این امر صورت می گیرد که به دلیل پایان نیافتن خط انتقال برق این امر صورت می گیرد که با پایان یافتن این پروژه انرژی حبس شده نیروگاه فوق الذکر آزاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز