خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد:

تلاش‌های پلیس در تامین امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۱۳۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: رضایت‌مندی مردم از پلیس در جزیره نشان از اخلاق محوری کارکنان پلیس دارد که در کنار رعایت قانون لطافت خوبی را در جامعه با مردم ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم انصاری لاری با تاکید بر اینکه جزیره کیش بخش اعظم امنیت و آرامش خود را مرهون تلاش های فرماندهی و کارکنان پلیس کیش است، اظهار کرد: آرامش و امنیت در کیش به دلایل مختلفی مهم است و حفظ و تقویت این آرامش از مواردی است که مسئولیت آن بر عهده پلیس کیش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری و تعامل سازنده تمامی نهادهای مستقر در جزیره، توانستیم جشنواره تابستانی را به خوبی مدیریت کنیم، افزود: چرا که جزیره کیش از لحاظ مقایسه‌ای با مناطق آزاد دیگر از وضعیت خوبی برخوردار است، این با همت جمعی مسولان و مردم حاصل شده است.

انصاری لاری با اشاره به اینکه تلاش های پلیس در تامین امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی جزیره کیش است، گفت: فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش فقط یک فرمانده نیرو نیست بلکه از نکته و نظرات ایشان در جلسات به عنوان یک فرد راهبردی بهره می‌بریم.

وی افزود: کمترین گلایه مردم از پلیس در یکسال گذشته نشان از رضایت مندی آنان از پلیس در جزیره دارد چرا که اخلاق محوری کارکنان پلیس در کنار رعایت قانون لطافت خوبی را در جامعه با مردم ایجاد کرده است و من از این جهت قدردان زحمات همه کارکنان پلیس جزیره بویژه شخص فرماندهی هستم و این خود یک نقطه اطمینان است.

انصاری لاری در ادامه تصریح کرد: عدم اطمینان و اختلاف نظر مسئولان امنیتی با اجرایی باعث ایجاد ضربه به توسعه یک منطقه می شود که خوشبختانه اتحاد و هماهنگی در جزیره کیش به نحو احسن وجود دارد و از بروز این موضوع جلوگیری شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: عمده فعالان اقتصادی و گردشگران خود مردم هستند که خادمان عرصه اقتصادی و گردشگری جزیره کیش محسوب می شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: یکی از دلایل رکود اقتصادی در مناطق آزاد، عدم استقرار سامانه ثبت سفارش است و پیگیری رفع مشکلات فعالان اقتصادی در دست اقدام است و نشست با فعالان اقتصادی در قالب همایش و با مردم بودن مسئولان آگاه سازی عمومی را افزایش خواهد داد.

انصاری لاری اظهار داشت: رفتارخوب پلیس با فعالان اقتصادی، گردشگران و مردم باعث توسعه و رونق می شود که در نتیجه ایجاد خاطره خوب بین مردم و گردشگران توسط پلیس باعث رونق اقتصادی جزیره خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: هماهنگی، همدلی، محور قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و دستورالعمل های هیئت دولت باعث افزایش همدلی و زمینه ای برای مقابله با ناملایمت ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تاکید کرد: حضور موفق پلیس جزیره کیش را به یک نقطه امن گردشگری تبدیل کرده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز