خبرگزاری کار ایران

با «جهانبخش مصلحی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۱۸۴

جهانبخش مصلحی که دکترای کارآفرینی دارد و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، دغدغه‌ اصلی‌اش را از شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس، «خانواده و آموزش و پرورش» عنوان کرد. او قصد دارد طرحی به‌نام «وزارت خانواده» را در مجلس در صورت انتخاب، پیگیری کند.

"جهانبخش مصلحی" دکترای کارآفرینی دارد و بیش از ۳۰ سال در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و خلیج فارس تدریس کرده است. او سال‌های زیادی نماینده دانشگاه در وزارت علوم بوده و مدتی مسئولیت دبیری شورای کارکنان و معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور را به عهده داشته است. اکنون هم به عنوان بازنشسته وزارت علوم، مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه جهان اسلام است و برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده است.

مصلحی با اشاره به اینکه بیشتر عمر خدمتش را در دانشگاه‌ها به‌عنوان دبیر شورای کارکنان و رئیس اداره خدمات فعالیت داشته، گفت: در این مسئولیت‌ها و در سال‌ها فعالیتم همواره حامی کارگران بوده‌ام. و همیشه از دستمزدهای پایین، بروز برخی بداخلاقی‌ها در شرکت‌ها و کارخانه‌ها در عدم پرداخت به موقع حقوق و اعتراض کارگران به این مساله ناراحت شده‌ام. بنابراین یکی از برنامه‌های اصلی‌ام را بر حمایت از کارگران و زحمت‌کشان قرار داده‌ام.

مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه جهان اسلام ادامه داد: دغدغه دیگرم حمایت از معلمان است تا بتوانند با خیالی آسوده‌تر به فرزندان جامعه آموزش دهند.

مصلحی هدف اصلی خود را از شرکت در یازدهمین دور انتخابات مجلس تاسیس «وزارت خانواده» خواند و گفت: امیدوارم با این طرح بتوانیم خانم‌های خانه‌دار را مشمول حقوق و بیمه کنیم چراکه دختر جوانی که می‌خواهد ازدواج کند نباید دغدغه پول و کار داشته باشد؛ اگر بتوانیم آن را در مجلس تصویب و به قانون تبدیل کنیم امر مبارکی اتفاق خواهد افتاد.

او همچنین برنامه بعدی‌اش را تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه‌ها برای اشتغال جوانان دختر و پسر خواند و گفت: باید برای حفظ جوانان نخبه در کشورمان بکوشیم که این اتفاق تنها از مسیر ایجاد اشتغال میسر می‌شود.

این کاندیدای مجلس یازدهم، ‌همچنین با اشاره به برنامه‌ای که برای رونق و توسعه تولید و کشاورزی از طریق رفع مشکلات بانکی، کاهش نرخ سود و آسان کردن دریافت وام دارد، تصریح کرد: اگر نرخ سود بانکی به پایین‌ترین حد ممکن برسد و از کارآفرینان‌مان حمایت کنیم می‌توانیم تولید و کشاورزی را توسعه دهیم که در نتیجه اشتغال هم رشد می‌کند.

مصلحی در پایان صحبت‌هایش، دغدغه‌های اصلی‌اش را از شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس، «خانواده و آموزش و پرورش» خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز