خبرگزاری کار ایران

با «محسن حیدری گودرزی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۷۶

محسن حیدری می‌گوید: برای حمایت از کارگران باید تولید به ویژه تولید صادرات محور را در اولویت قرار دهیم.

"محسن حیدری‌گودرزی" دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت دولتی و دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار است.

او که سابقه عضویت در در هیات حمایت از صنایع را در کارنامه دارد، می‌گوید: در زمانی که مدیر کارخانه کیان تایر شدم، این کارخانه دچار بحران بود اما توانستم با اداره موفق این مجموعه آن را از بحران خارج کرده و 1200 کارگر را مشغول به کار کنم.

گودرزی بزرگ شدن در یک خانواده کارگری را از افتخارات خود می‌داند و می‌گوید: من با حقوق کارگری زندگی و تحصیل کردم و با درد و رنج زندگی کارگری بیگانه نیستم به این لحاظ معتقدم که کارگران نیروهای مولد جامعه هستند که باید واقعا دست آنها را بوسید.

وی همچنین حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی را یکی از مهمترین کارها برای خدمت به جامعه کارگری دانست و گفت: با افزایش تولید می‌توانیم از کارگران حمایت کنیم و وقتی که تولید به ویژه تولید صادرات محور افزایش یابد، دیگر مشکل بیکاری نخواهیم داشت و براساس اینکه تولید افزایش پیدا کرده است، حقوق و دستمزد کارگر هم افزایش پیدا خواهد کرد.

گودرزی در پایان اهم برنامه‌های خود برای کارگران را رفع مشکلات بیمه‌ای، اختصاص وام‌های کم‌بهره برای کارگران و امکانات درمانی و رفاهی بیشتر با ایجاد بیمارستان‌های فوق تخصصی در نقاط مختلف عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز