خبرگزاری کار ایران

با «محمود اعتمادی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۶۲

محمود اعتمادی، کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناس مهندسی صنایع است که به عنوان مدیری توانمند و باتجربه در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به کار است. او از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وارد صحنه انتخابات می‌شود

"محموداعتمادی" تحصیلکرده کارشناسی ارشد مدیریت، مدیر توانمند و باتجربه حوزه صنایع و آموزش است که از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وارد صحنه انتخابات می‌شود.

او در سوابق کاری خود مدیرکلی در سازمان آ‌موزش فنی و حرفه‌ای کشور، ریاست مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های حرفه‌ای و مدیرکلی سازمان علمی استاندارد را دارد.

اعتمادی متولد سال ۱۳۲۹ است و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل بنیاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایرانیان و همچنین کارشناس رسمی دادگستری مشغول به کار است. 

او با هدف دفاع از حقوق کارگران و زنان کارگر، رفع معضل اشتغال و ازدواج و جلوگیری از قاچاق و اعتیاد و سالم سازی محیط زیست کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شده است. 

اعتمادی معتقد است: پرهیز از اشرافی‌گری، پیگیری اقتصاد بدون نفت و اجرای اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار برنامه‌های اقتصادی نماینده مجلس قرار گیرد. 

اعتمادی می‌خواهد با هدف توانمند کردن کارگران از طریق توسعه و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، رفع موانع بیمه کارگری و گسترش بیمه برای اقشار کارگران، جاری نمودن بیمه برای زنان کارگر و خانه‌دار شاغل، ایجاد مسکن ارزان قیمت برای بیمه اقشار کم‌درآمد، فعال نمودن احزاب و گروه‌های سیاسی کارگر با هماهنگی خانه کارگر، رفع موانع تولید و بالا بردن ظرفیت کارخانجات، گسترش صنایع دستی و خانگی، دادن وام‌های کم‌بهره برای کارآفرینان از قشر کارگران و ارائه و اجرای طرح ازدواج آ‌سان برای جوانان وارد مجلس شود.

اعتمادی امروز با پشتوانه کارگران، دانشجویان و کارکنان حوزه آموزش و پژوهشگران و فعالان اقتصادی و اجتماعی پا به عرصه انتخابات گذاشته است و آنگونه که خودش می‌گوید اعتقاد به اهداف تعیین شده برای ورود به مجلس به‌گونه‌ای است که می‌تواند با جلب اعتماد مردم با اعتماد بیشتری در عرصه انتخابات باقی بماند. از همین رو او می‌تواند یکی از پدیده‌های خوش‌شانس این دوره از انتخابات مجلس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز