خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان) تاکید کرد:

ضرورت ایجاد ظرفیت برای توسعه گردشگری+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۱۵۲

افشین کرمی، با کد انتخاباتی 7121 از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی ایران (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران بزرگ و شهرستان های ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات معقتد است: متاسفانه در دنیا شاهد تاریخ سازی های جعلی هستیم این در حالی است که ایران دارای هفت هزار سال تمدن شهرنشینی است و باید از این تمدن بهره گرفت و گردشگری را گسترش داد.

به گزارش ایلنا، افشین کرمی عنوان کرد: بنده توفیق تجربه چند سال خدمت در مشاغل فرهنگی، اجرائی را داشته ام و در مجموعه های مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و نهاد ریاست جمهوری و بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجمع جهانی تقریب مذاهب و بخش های دیگر فرهنگی فعالیت داشته ام.

امروز مردم کشور دارای مطالباتی هستند تا مجلسی در تراز گام دوم انقلاب شکل گیرد، مجلسی که پاسخگوی مطالبات آنها باشد، هر چند دولت در چند سال اخیر تلاش خود را داشته تا مشکلات را برطرف کند اما مجلس در عمل آنچنان که باید نتوانسته نقش خود را ایفاء کند این در حالی است که دغدغه مردم دغدغه ماست و باید مطالبات به حق مردم را در حوزه های مختلف دنبال کرد.

دو طرح مهمی که بنده پیگیر آن خواهم بود یکی در حوزه میراث فرهنگی است و دیگری د ر بخش کشاورزی، در بخش میراث فرهنگی همه مردم باید تلاش کنند این هویت ملی را حفظ کنند تا بتوانیم آنرا ارتقاء دهیم و نقش بخش خصوصی را پررنگ تر کنیم همانگونه که در سالهای اخیر دولت و وزارت میراث فرهنگی نیز این مسئله را پیگیری کرده اند اما باز هم نیازمند توسعه آن هستم.

متاسفانه در دنیا شاهد تاریخ سازی های جعلی هستیم این در حالی است که ایران دارای هفت هزار سال تمدن شهرنشینی است و باید از این تمدن بهره گرفت و گردشگری را گسترش داد.

تنها در سال گذشته 1.2 میلیون نفر در حوزه گردشگری سلامت، گردشگر وارد ایران شد اما سوال این است که چرا این تعداد گردشگر نباید به 100 میلیون نفر برسد؟

ایران در حوزه های طبیعت گری و تاریخی هم بی بدیل است و می توان از این ظرفیت ها نیز بهره گرفت ضمن آنکه در بخش کشاورزی یکی از بهترین راهکارها کاهش هزینه های تولید است تا فشار بر این قشر از جامعه کمتر شود متاسفانه در ایران چند خانواده هستند که نهاده های تولیدی را وارد کشور می کنند و همین مسئله باعث ناراحتی کشاورزان شده است که باید این موضوع هم پیگیری شود.

حجم ویدیو: ۷.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز