خبرگزاری کار ایران

نامزد شورای شهر تهران:

"تامین رفاه و آسایش مردم" عالی‌ترین هدف برای حضور در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۹۵

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران باید متشکل از افراد دلسوز باشد که در کنار هم و با خرد جمعی و به دور از سیاسی‌کاری به راه‌حل‌های اساسی برای حل مشکلات مردم برسند.

«محمدرضا احدی» نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ویژگی‌های شورای کارآمد گفت: شورای شهر تهران باید متشکل از جمعی از افراد دلسوز باشد که در کنار هم و با خرد جمعی و هم اندیشی و به دور از سیاسی کاری به راه حل‌های اساسی برای حل مشکلات مردم برسند. 

او ادامه داد: متعهد شدم که اگر با اعتماد مردم به این جمع راه پیدا کردم، برای حل مشکلات شهری، تامین رفاه و آسایش مردم که عالی‌ترین هدف است، تلاش کنم. 

احدی درباره برنامه‌های خود در صورت حضور در پارلمان شهری تهران گفت: تهران کلانشهری است که به عنوان پایتخت تهران با آلودگی‌های محیطی و صوتی فراوانی روبرو است و نیازمند فضای سبز بیشتری است. به علاوه ساخت و سازهای غیرمجاز زیادی در حریم شهر تهران رخ داده است که مکان‌های تنفس‌گاهی شهر تهران را در خود جای دادند و در پی ساخت و ساز در حال از بین رفتن هستند و موهبت فضای سبز طبیعی از شهروندان گرفته شده که باید به آن رسیدگی کرد. 

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه از دیگر مشکلاتی که مردم تهران با آن روبرو هستند، خطوط مترو و بی. آر. تی است، گفت: ما در تهران با کمبود اتوبوس و مترو مواجه هستیم و با اضافه کردن اتوبوس و واگن جدید باید این کمبود جبران شود و مشکلات حمل و نقلی مردم بدین صورت تا حدودی حل خواهد شد. 

احدی تصریح کرد: موضوع بعدی توجه به معلولان است و مناسب‌سازی معابر از جمله ضروریات  شهری در این زمینه است و از جمله اهداف من این است که این عزیزان بدون مشکل بتوانند در سطح شهر تردد کنند. معلولان باید بتوانند از پله‌های برقی و پل‌های عابر پیاده استفاده کنند. 

او ادامه داد: ایجاد فضاهای فرهنگی و کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که در برنامه‌های خود خواهم داشت. 

احدی با اشاره به مشکلات معیشتی و کاری بدنه کارکنان شهرداری تهران گفت: کارکنان شهرداری از نظر معیشتی مشکل دارند و سعی خواهم کرد با بازدید و ارتباط نزدیک و رودر رو با کارکنان نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کنم. 

او در ادامه با اشاره به تعاونی‌های مسکن مناطق که پروژه‌ها را به صورت نیمه کاره رها کرده‌اند، گفت: تصمیم داریم بعد از ورود به شورای شهر سازوکاری پیاده کنم که سرمایه کارکنان را احیا و به حق و حقوق خود برسند. 

احدی با اشاره به اینکه رسیدگی به پیمانکاران را نیز در دستور کار قرار خواهد داد، گفت: برخی پیمانکاران متاسفانه در قبال پول‌هایی که می‌گیرند حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی‌کنند و کارگر را متضرر می‌کنند. تصمیم داریم مسیر نظارتی را ایجاد کنیم تا بر پرداخت‌های حقوقی کارگر و پیمانکار نظارت شود. 

نامزد ششمین دوره شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد تا مردم به صورت آگاهانه پای صندوق حاضر شوند و با توجه به برنامه‌های نامزدها رای دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز