خبرگزاری کار ایران

پیشگیری از رفتارهای پرخطر بین دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۵۹

ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و پیشگیری از گرایش به خشونت در بین دانش‌‌آموزان دوره متوسطه از اهداف برگزاری جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم است.

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: اختتامیه بخش استانی جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم، از روز شنبه ۹ اسفند ماه در استان البرز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، نادر منصور کیایی اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در سال تحصیلی جاری، از مهر ماه آغاز شد.

وی ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و پیشگیری از گرایش به خشونت در بین دانش‌‌آموزان دوره متوسطه را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: اختتامیه بخش استانی، از روز شنبه ۹ اسفند ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در استان البرز آغاز می‌شود و به تدریج اختتامیه بخش استانی چهارمین دوره جشنواره‌های دانش‌آموزی نوجوان سالم در سایر استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

منصورکیایی با تأکید بر اینکه چهارمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در نیمه اردیبهشت ماه ۹۴، در سراسر کشور به پایان می‌رسد، تصریح کرد: طی ۳ ماه، ۳۲ مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در سراسر کشور برگزار می‌شود و در این مراسم‌ها ضمن تقدیر از برگزیدگان، آثار دانش‌آموزان در بخش‌های مقاله، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری و چندرسانه‌ای، به نمایش در می‌آید.

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اختتامیه بخش کشوری جشنواره نیز در تابستان سال ۹۴ برگزار خواهد شد، گفت: آثار ارسالی دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است و این امر می‌تواند یکی از زمینه‌های مناسب و امیدبخش برای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری در سطح مدارس باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز