خبرگزاری کار ایران

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

دولت به تنهایی نمی‌تواند؛ مشکلات را حل کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۴۷

در روزگاری محیط زیست را تغییر دادیم و گمان کردیم که اینگونه وضعیت معیشت مردم بهتر می‌شود / اکنون زمان انتقام محیط زیست از ما به دلیل آن تغییرات فرا رسیده است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همه امکاناتش برای تغییر رویه در رفتار با محیط زیست استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سورنا ستاری در مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با اشاره به اینکه اشتباهات زیادی از دهه ۵۰ تا ۷۰، در زمینه محیط زیست داشته‌ایم، گفت: در روزگاری محیط زیست را تغییر دادیم و گمان کردیم که اینگونه وضعیت معیشت مردم بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون زمان انتقام محیط زیست از ما به دلیل آن تغییرات فرا رسیده است و این انتقام بسیار دردناک خواهد بود، بنابراین دیگر نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

وی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همه امکاناتش برای تغییر رویه در رفتار با محیط زیست استفاده خواهد کرد. به ویژه از پتانسیل قانون شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه می‌توان بهره برد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: دولت به تنهایی نمی‌تواند؛ مشکلات را حل کند باید تلاش کنیم که راه حل مشکلات زیست محیطی را تبدیل به تجارت و اشتغال کنیم. ما در معاونت علمی و فناوری این آمادگی را داریم که از تکنولوژی‌های زیست محیطی حمایت کرده و تجهیزات مورد نیاز آنها را خریداری و در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

ستاری با اشاره به اینکه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حال حاضر با مشکلات بسیاری رو به روست، افزود: از این رو هرگز آرزو نمی کنم که به جای ایشان باشم، اما امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلاتشان حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز