خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۶۸

جشنواره دانشگاه پاک با محتوای پیشگیری اولیه از سوء مصرف موادمخدر و قرص های روان گردان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شده و فراخوان این جشنواره از بهمن ماه سالجاری ابلاغ شده است.

محمدهادی عسگری معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سومین جشنواره و نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پاک به صورت منطقه ای و به میزبانی دانشگاه های تبریز، کردستان، بجنورد، یزد و خلیج فارس بوشهر برگزارمی شود.

به گزارش ایلنا، عسگری با اعلام این خبر گفت: جشنواره دانشگاه پاک با محتوای پیشگیری اولیه از سوء مصرف موادمخدر و قرص های روان گردان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شده و فراخوان این جشنواره از بهمن ماه سالجاری ابلاغ شده است.

وی افزود: این جشنواره به صورت منطقه ای و به میزبانی دانشگاه های تبریز، کردستان، بجنورد، یزد و خلیج فارس می باشد که هریک از دانشگاه های مذکور تعدادی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان های همجواری را تحت پوشش خود دارد.

عسگری گفت: این جشنواره در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویان با محتوای پیشگیری اولیه از اعتیاد درتلاش است ضمن اطلاع رسانی به افراد سالم جامعه دانشگاهی از این پدیده شوم، افرادی را که براساس باورهای نادرست دچار نگرش مثبت شده اند نیز آگاه سازد و از ویژگی های خاص این جشنواره اهمیت به رویکرد های جذاب هنری و همچنین مشارکت و اهتمام جدی گروه های فرهنگی، اجتماعی و هنری دانشجویان دربرگزاری این برنامه می باشد.

وی با اشاره به بهره مندی حداکثری از ظرفیت های علمی اساتید و متخصصین این حوزه و توانمندی های فکری و اجرایی گروه ها و تشکل های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها، افزود: استفاده از تجربیات دوره اول و دوم این جشنواره و مستندسازی آن امری ضروری به نظر می رسد و درتلاش هستیم آثاربرگزیده و فاخر جشنواره های گذشته را با این موضوع و درقالب های مختلف تدوین و جهت استفاده دانشجویان به دانشگاه ها ارسال کنیم.

معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان افزود: سایت و نشریه پیشگیری نوین، تولید بسته آموزشی و فرهنگی، کنگره اعتیاد و رفتارهای پرخطر(با همکاری دفتر مشاوره وزارت علوم) ازجمله برنامه های دیگر این اداره کل درجهت ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی دانشجویان می باشد که باهمکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز