خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد:

بسیاری از واحدهای زیان‌ده وضعیت مناسبی پیدا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۷۷

خوشبختانه در سال جاری در جریان تجمیع واحدها و توسعه تحصیلات تکمیلی بسیاری از واحدهای زیان‌ده وضعیت مناسبی پیدا کرده‌اند و به طور حتم این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای استان گیلان با حضور میرزاده و استاندار گیلان تفاهم نامه همکاری برای اجرای پروژه امحای زباله از طریق تکنولوژی پلاسما به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات امنای استان گیلان عصر روز گذشته به ریاست حمید میرزاده و با حضور نجفی استاندار گیلان برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این جلسه با اشاره به عدم وابستگی این نهاد آموزشی به بودجه عمومی کشور، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی غیردولتی باید شاخصه‌های موسسات خصوصی یعنی چابکی را داشته باشد.

وی با اشاره به ۴۷ هزار کارمند دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: این میزان کارمند در چنین نهادی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته نگاه به این نهاد آموزشی نگاه اشتغال‌زایی بوده است و یکی از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی را اشتغال‌زایی تعریف می‌کردند که نتیجه آن نگاه استخدام ۴۷ هزار کارمند در این دانشگاه است.

وی با اشاره به خروج بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از زیا‌ن‌د‌ه بودن، افزود: خوشبختانه در سال جاری در جریان تجمیع واحدها و توسعه تحصیلات تکمیلی بسیاری از واحدهای زیان‌ده وضعیت مناسبی پیدا کردند و به طور حتم این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، میرزاده در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ورزش قهرمانی نیز گفت: خوشبختانه با پیوستن دکتر دادگان به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تحولات چشمگیری در عرصه ورزش قهرمانی ایجاد شده است که کسب ۵۱ مدال طلا از ۵۷ مدال بازی‌های آسیایی از سوی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از جمله این تحولات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به اقدامات این دانشگاه برای ازدواج دانشجویان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات مناسبی برای کمک به دانشجویان در یک سال گذشته انجام داده است که از جمله آنها تخصیص وام ۱۰ میلیونی ازدواج به دانشجویان و همچنین کمک برای تهیه جهزیه با همکاری موسسات مالی و بخش تولیدی کشور است.

در پایان این جلسه با رای اعضای هیات امنای استان گیلان بودجه این استان با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید. این بودجه در زمینه درآمد و هزینه با رقم ۱۷۰ میلیارد تومان و از حیثمنابع و مصارف ۳۳۲ میلیارد تومان مورد تایید اعضای هیات امنای استان گیلان قرار گرفت.

در بودجه سال آینده استان ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی در نظر گرفته شده است که از این میزان ۵ درصد از منابع شهریه، ۵ درصد فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان و ۵ درصد نیز از مازاد درآمد مصوب سال ۹۴ پیش بینی شده است.

همچین بودجه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی دانشجویان و بودجه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری دانش بینان نیز در چارچوب سیاست‌های دانشگاه منظور و به تصویب رسید.

در رابطه با حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیات‌های علمی استان گیلان نیز سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی به تایید و تصویب اعضای هیات امنای استان گیلان رسید.

در این جلسه مقرر شد اصلاحات بودجه و برنامه در کمیسیون دائمی هیات امنای استان مطرح و در جهت تایید به معاونت‌ برنامه‌ریزی سازمان ارجاع داده شود.

از دیگر مصوبات جلسه روز گذشته باید به انتخاب حسابرس هیات امنای استان گیلان و نمودار سازمانی واحدهای استان و دائمی شدن اعضای کمیسیون دائمی این استان اشاره کرد.

در پایان نشست نیز تفاهم نامه همکاری میان حمید میرزاده و نجفی استاندار استان گیلان برای اجرای طرح امحا زباله از طریق تکنولوژی پلاسما در استان گیلان به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز