خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۰۴

این مسابقه با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود که به منظور ترغیب مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه آن، بین دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همکاری مشترک مجمع ناشران انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با کتاب «من زنده‌ام» در مدارس سراسر کشور کرده است.

به گزارش ایلنا، این مسابقه با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود که به منظور ترغیب مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه آن، بین دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با کتاب «من زنده‌ام» به قلم خانم معصومه آباد، از اول محرم آغاز و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

کتاب «من زنده‌ام» مجموعه خاطرات خانم معصومه آباد از روزهای کودکی تا زمان اسارتش در اردوگاه‌های رژیم بعثعراق است. وی روزهای ابتدایی جنگ در سن ۱۷سالگی به مدت هزار و یک‌شب به اسارت در آمد و خاطرات او اکنون کتاب خواندنی «من زنده‌ام» را شکل داده است.

علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب «من زنده‌ام» را از دفاتراتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تخفیف ویژه تهیه کنند.

گفتنی است توضیحات کامل نحوه شرکت در مسابقه و اطلاعات مورد نیاز در بسته کتاب خریداری شده قابل دسترسی است وعلاقه‌مندان در صورت وجود هرگونه ابهام در هر بخش می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۶۳۶۰۳۲ تماس برقرار کنند.

جایزه مسابقه حقیقتا خواندن و لذت بردن از این کتاب کم نظیر است اما با همت دستگاه‌های مسئول و برخی مراکز فرهنگی تعدادی جایزه مادی و معنوی از که از جمله آن می‌توان به ۵۰ سفر عتبات عالیات، ۵۰سفر مشهد مقدس، ۱۰۰سکه بهار آزادی و بیش از دو میلیارد ریال جایزه نقدی و غیرنقدی اشاره کرد. همچنین جایزه ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان دختر ۱۷ساله اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز