خبرگزاری کار ایران

میر جلال الدین کزازی:

عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم پیامدهای زیانباری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۵۱

وزارت علوم یکی از ارکان مهم کشور است و بلاتکلیفی این وزارتخانه در یکسال اخیر سبب شده که در این حوزه با چالش‌های متعددی روبرو شویم.

پژوهشگر برجسته ایرانی معتقد است: دیگر وقت آن رسیده که به وزیر پیشنهادی وزارت علوم اعتماد شود، زیرا عدم رای اعتماد به این انتخاب، پیامدهای زیانباری را برای کشور به همراه دارد.

به گزارش ایلنا؛ میرجلال الدین کزازی گفت: تمام مسوولان کشور که سر رشته‌های اصلی اداره کشور را به دست دارند باید با یکدیگر هم اندیشی، همراهی و هماهنگی داشته باشند، زیرا این مساله به سود کشور و مردم خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه این همکاری منجر به دستیابی آسان به اهداف و برنامه‌های کشور می‌شود، تاکید کرد: چالش‌ها دست اندکاران را از کارهای اصلی‌شان باز می‌دارد و این‌ها آسیب‌هایی است که اثر کوتاه و بلند مدت دارد، حتی در برخی موارد آثار آن تا سال‌ها کشور را دستخوش چالش می‌کند.

این نویسنده و مترجم ادبیات فارسی مباحثفرهنگی و اجتماعی کشور را مورد بررسی قرار داد و گفت: مسوولان باید عزم خود را جزم کنند تا به کارهای بزرگ‌تر و حل مشکلات فرهنگی اجتماعی بپردازند.

به اعتقاد این استاد دانشگاه، وزیر علوم به عنوان بر‌ترین چهره علمی کشور نقش مهمی در هدایت و راهنمایی فعالان آموزش عالی دارد، بنابراین خالی بودن کرسی وزارت علوم به ضرر سطوح آموزشی کشور خواهد بود.

کزازی تاکید کرد: اگر آموزش‌ها در سطح وزارت علوم به درستی انجام شود، مطمئن باشید در زمینه آموزش عالی پیشرفت چشمگیر در میان کشورهای منطقه و توسعه‌یافته خواهیم داشت.

این چهره علمی ماندگار کشور افزود: وزارت علوم یکی از ارکان مهم کشور است و بلاتکلیفی این وزارتخانه در یکسال اخیر سبب شده که در این حوزه با چالش‌های متعددی روبرو شویم. بنابراین رای دادن به وزیر علوم جدید یعنی پایان دادن به مشکلات و چالش‌های پیش روی آموزش عالی و مباحثعلمی و پژوهشی که جزء دغدغه‌های هر کشوری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز