خبرگزاری کار ایران

افتتاح دبستان ۳ کلاسه در روستای کوهستانی خورتاب

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۱۳

بچه‌های خورتاب رودبار امروز شاهد افتتاح مدرسه‌ای نو و جدید و ساختمانی زیبا با تمام امکانات گرمایشی هستند که بدون دغدغه خاطر، بتوانند تعالیم اسلامی و علمی، تربیت اخلاقی و رشد فکری، اجتماعی و سیاسی را درآن به خوبی بیاموزند.

با حضور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دبستان ۳ کلاسه نبوت روستای کوهستانی محروم خورتاب رودبار در فاصله ۸۵ کیلومتری چمستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش استان مازندران؛ عبدالوحید فیاضی که در آیین افتتاح دبستان ۳ کلاسه نبوت در روستای کوهستانی محروم و دورافتاده خورتاب حضور داشت، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) بیان داشت: سالارشهیدان همه وجودش را وقف اسلام کرد، حتی همه اعضای خانواده اش را فدای اسلام کرد و خونش را اهدا نمود تا اسلام زنده بماند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بچه های خورتاب رودبار امروز شاهد افتتاح مدرسه ای نو و جدید و ساختمانی زیبا با تمام امکانات گرمایشی هستند که بدون دغدغه خاطر، بتوانند تعالیم اسلامی وعلمی، تربیت اخلاقی و رشدفکری، اجتماعی و سیاسی را درآن به خوبی بیاموزند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: خدمت به مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم دورافتاده، از توصیه ها و سفارشات مقام معظم رهبری بوده و در این زمینه بسیار تاکید شده که همه ما مسئولین موظفیم عمل کنیم.

فیاضی ضمن تشکر از اداره کل نوسازی استان و همکاران مربوطه و پیمانکار پروژه، به سبب احداثمدرسه جدید در یک شرایط سخت آب و هوایی و مسافت طولانی راه و جاده خاکی و صعب العبور، خاطرنشان کرد: بحمدالله بعد از انقلاب به مناطق محروم سراسر کشور توجه ویژه‌ای شده است.

وی در ادامه توضیح داد: بخصوص به روستای خورتاب رودبار درطی سال های اخیر توجه ویژه ای از سوی مسئولین شده؛ از جمله اتصال به شبکه برق سراسری و تلفن است که در هفته دولت امسال شاهد پروژه آبرسانی روستا بوده ایم و امروز هم شاهد افتتاح رسمی این مدرسه ۳ کلاسه هستیم که جا دارد از دولت و مسئولین و دست اندرکاران قدردانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز