خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

پولی شدن صندلی دانشگاه‌های پزشکی خلاف عدالت آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۱۶

در صورتی که به ظرفیت‌ها اضافه نشود، چنین اقدامی خلاف عدالت آموزشی است و باعثتضییع حقوق داوطلبان به خصوص در مناطق محروم خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پولی شدن ۲۰ درصد صندلی‌های دانشگاه‌های پزشکی باعثتضییع حقوق داوطلبان به خصوص در مناطق محروم و صدمه‌زدن به کیفیت آموزشی خواهد شد.

عطاءالله سلطانی صبور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات اخیر وزیر بهداشت درباره پولی شدن ۲۰ درصد صندلی‌های دانشگاه‌های پزشکی، اظهار داشت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد که آیا چنین اقدامی به آموزش پزشکی و حوزه درمان آسیبی وارد می‌کند؟

این عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه چنین طرح‌هایی با هدف کسب درآمد مطرح می‌شود، افزود: قطعا چنین اقدامی به کیفیت آموزش پزشکی آسیب خواهد زد.

به گفته وی در صورتی که به ظرفیت‌ها اضافه نشود، چنین اقدامی خلاف عدالت آموزشی است و باعثتضییع حقوق داوطلبان به خصوص در مناطق محروم خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: وزیر بهداشت را به انصاف و عدالت می‌شناسیم و امیدواریم که این موضوع را با انصاف و عدالت حل کنند.

سلطانی صبور پیگیری کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس را در این رابطه ضروری دانست و اظهار داشت: احتمال دارد؛ وزیر بهداشت گزارشی را در این رابطه به کمیسیون آموزش ارسال کرده باشد، که در این صورت آن را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد اما اگر گزارشی هم ارسال نشده باشد، این مسئله را در کمیسیون مطرح و برسی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز