خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی تهران اعلام کرد:

سنجش سلامت بیش از ۷۰ هزار نوآموز شهر تهران تا اول مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۱۲

حدود ۴ هزار و ۹۲۶ نفر از نوآموزان که در ارزیابی اولیه مشکوک به مشکل تشخیص داده شده بودند جهت ارزیابی دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی شهر تهران از سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از ۷۰ هزار نوآموز تا ابتدای مرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، وجیه‌ الله پرویزی اظهار داشت: تعداد کل نوآموزانی که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند۷۱ هزار و ۶۵۰ نفر است که از این تعداد ۶۶ هزار و ۷۲۴ نوآموز در ارزیابی اولیه جهت ثبت‌نام قطعی به مدارس عادی معرفی شده‌اند و حدود ۴ هزار و ۹۲۶ نفر از نوآموزان که در ارزیابی اولیه مشکوک به مشکل تشخیص داده شده بودند جهت ارزیابی دقیق‌تر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری اولیا ابراز امیدواری کرد که با حضور مشاورین متخصص و با تجربه، دغدغه‌های اولیا در بیشتر موارد با مشاوره‌های راهبردی و راهگشا مرتفع شد و در این خصوص اداره آموزش و پرورش استثنایی آماده هر گونه خدمت است.

رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی شهر تهران از اولیایی که هنوز موفق به سنجش سلامت فرزند خود نشده‌اند درخواست کرد در وقت باقی‌مانده نسبت به پیگیری و انجام سنجش اقدام کنند.

پرویزی خاطر نشان کرد: در سال گذشته حدود ۹۶ هزار نوآموز مورد سنجش سلامت قرار گرفتند که حدود ۴۵۰ نفر به مدارس استثنایی جهت ثبت‌نام معرفی و بقیه در مدارس عادی مشغول به تحصیل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز