خبرگزاری کار ایران

به منظور ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم؛

شرایط استفاده از سهمیه مناطق محروم در آزمون دستیار تخصصی تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۳۲

شرکت کنندگان در چهل و یکمین آزمون دستیار تخصصی حداکثر تا ساعت ۲۳ روز جمعه ۶ تیر مهلت دارند نسبت به انتخاب و ویرایش سهمیه در آزمون مذکور اقدام کنند.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی طی اطلاعیه‌ای شرایط استفاده از سهمیه مناطق محروم در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی را به منظور ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی این مصوبه به استناد مصوبات نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی و تصویب شصت و یکمین کمیسیون دائمی معین و پیشنهاد روسای دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در مناطق محروم به منظور ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم تصویب شده است.

بر اساس این گزارش داوطلبان شرکت در آزمون دستیار تخصصی در صورتی می‌توانند متقاضی پذیرش در سهمیه مناطق محروم باشند که متولد استان محل استقرار دانشگاه منطقه محروم انتخابی باشند و حداقل دو مقطع کامل از سه مقطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان را در همان استان گذرانده باشند یا محل تولد یکی از والدین یا همسرشان، استان محل استقرار دانشگاه منطقه محروم انتخابی باشند و سه مقطع تحصیلی کامل را در همان استان گذرانده باشند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، استخدام پیمانی، رسمی، آزمایشی یا رسمی قطعی دانشگاه علوم پزشکی مورد نظر و سازمانهای وابسته به وزارت بهداشت مستقر در مناطق تحت پوشش همان دانشگاه یکی دیگر از شرایط استفاده داوطلبان آزمون دستیاری از سهمیه مناطق محروم است.

بر اساس این اطلاعیه شرکت کنندگان در چهل و یکمین آزمون دستیار تخصصی حداکثر تا ساعت ۲۳ روز جمعه ۶ تیر مهلت دارند نسبت به انتخاب و ویرایش سهمیه در آزمون مذکور اقدام کنند.

آزمون دستیار تخصصی سال ۹۳ با شرکت ۱۵ هزار و ۴۵۴ نفر داوطلب ۱۱ اردیبهشت ماه به طور همزمان در ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز