خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پیرانشهر درگفتگو با ایلنا:

والدین تعدادی از دانش آموزان پیرانشهری به میزان دیه نقدی معترض‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۴۷۰

هنوز چند خانواده دیه نقدی خود را دریافت نکرده اند و می گویند مبلغ آن کم است و باید بیشتر شود / دیه نقدی بنا به درصد سوختگی دانش آموزان از ۱۰،۲۰، ۳۰،۶۰، ۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است و بیشترین میزانی که هم تعلق گرفته ۱۱۰ میلیون تومان است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از خانواده های دانش آموزان حادثه دیده پیرانشهری نسبت به میزان دیه نقدی شان معترض‌اند.

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: دانش آموزان حادثه دیده پیرانشهری تا کنون ۲ دیه عمر یکی به مبلغ ۶۰ میلیون تومان و دیگری به مبلغ ۷۲ میلیون تومان دریافت کرده اند که این دیه های عمر به اسم دانش آموزان است.

وی با اشاره به پرداخت دیه نقدی به خانواده های دانش آموزان حادثه دیده پیرانشهری گفت: هنوز چند خانواده مانده اند که دیه نقدی خود را نگرفته اند و می گویند مبلغ آن کم است و باید بیشتر شود.

خضری با اشاره به اینکه سقف دیه نقدی ۱۱۰ میلیون تومان است، افزود: دیه نقدی بنا به درصد سوختگی دانش آموزان از ۱۰،۲۰، ۳۰،۶۰، ۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است و بیشترین میزانی هم که تعلق گرفته ۱۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی بر لزوم پرداخت مستمری به دانش آموزان پیرانشهری تاکید کرد و افزود: در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم درخواست کردیم که برای این دانش آموزان مستمری در نظرگرفته شود و بحثهایی هم دراین زمینه مطرح شد اما هنوز به قطعیت نرسیده است و امیدواریم قطعی بشود.

خضری همچنین درمورد روند درمان دانش آموزان پیرانشهری گفت: خوشبختانه مشکلی درروند درمان آنها وجود ندارد و عمل های جراحی آنها طبق برنامه زمانبندی شده انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز