خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد:

داوطلبان رشته‌های کارشناسی و دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد در آزمون سراسری شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۱۳

«این آزمون برای گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه برگزار خواهد شد.»

رئیس مرکزآزمون دانشگاه آزاداسلامی گفت: داوطلبان علاقه مند ادامه به تحصیل در رشته های مقاطع کارشناسی و دکتری حرفه ای آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی باید در آزمون سراسری سازمان سنجش شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل ضمن اعلام این خبر که سازمان سنجش در رشته های مقاطع کارشناسی و دکتری حرفه ای آزمون برگزار خواهد کرد، گفت: بین مرکز آزمون و سازمان سنجش کشور ارتباط دوجانبه و مناسبی وجود دارد و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آزمون سراسری مشارکت جدی و همه جانبه ای دارند.

وی در مورد نحوۀ انتخاب رشته داوطلبان گفت: متقاضیان پس از آنکه در آزمون سراسری سازمان سنجش شرکت کردند، بعد از اعلام نتایج اولیه و دریافت کارنامه باید در زمان اعلام شده به سایت www. azmoon. org جهت انتخاب رشته اینترنتی مراجعه کنند.
وی افزود: این آزمون برای گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه برگزار خواهد شد.
رییس مرکز آزمون ضمن تأکید بر اینکه داوطلبان متقاضی به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: بعد از آزمون سراسری در زمان مقتضی برای داوطلبان متقاضی به تحصیل در این دانشگاه، اطلاع رسانی خواهد شد تا آنها در سایت مرکز آزمون انتخاب رشته خود را انجام دهند.
مشاور ریاست دانشگاه درخصوص جزییات زمان برگزاری و توزیع کارت گفت: داوطلبان برای اطلاع از جزییات آزمون سراسری به سایت سازمان سنجش به آدرس www. sanjesh. org مراجعه کنند.
وی در ادامه گفت: با توجه به فعال بودن بخش پاسخگویی مجازی، داوطلبانی که در زمینه کلیه آزمون ها با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند به سایت www. pubr - azmoon. com مراجعه و با طرح سوال خود در بخش پرسش و پاسخ، از نظر کارشناسان روابط عمومی در اسرع وقت بهره مند شوند.
علوی فاضل در پایان در مورد زمان برگزاری این آزمون ها گفت: آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مورخ ۵ و ۶ و ۷ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز